Vi venter ei lite jente:)

Så koseligt er 17+6 no va på ultralyd i uke 13 +5 de sa da att det va en gutt. Så tror jeg venter en gutt :)
 
Var på ul når eg var 15+2 og fikk vite vi skulle få en gutt :) Hun var ikke i tvil om at det var en liten gutt selv om det var litt tidlig.
 
Gratulerer :D Vi må vente enda i 10 dager før vi får høre det
 
Ultralyd i morgen, veldig spent, har jente fra før,magefølelsen sier gutt denne gangen :)
 
Her må vi smøre oss med tålmodighet i tre hele uker til.... ikke oul Før 22 oktober :-( håper tiden flyr ! :)
 
Gratulerer så mye med en liten prinsesse i magen :happy:. Jeg skulle gjerne ha ventet til fødselen med å få vite kjønn, men jeg er så dødelig nysgjerrig, så det greier jeg nok ikke. En og en halv uke til OUL, så da får vi vel vite det vi også.
 
Vi har fått vite gutt før, men skal på OUL på mandag, så håper vi får det bekreftet da :happy:
 
Her skal vi vente heeeeelt til fødselen :) Foreløpig ikke fått følelse av noe kjønn heller, men flere på jobben er skråsikre på at det er jente :p Vi holder en knapp på gutt da det ikke er født noen jenter på min manns side på 30 år! Men tiden vil vise :-D
 
Back
Topp