Vi venter ei jente :D

Mamma-90

Blir kjent med forumet
I dag var vi på UL, for å sjekke hvor langt jeg egentlig var på vei. Det har vært så mye surr rundt dette siden legen min ikke kjente livmora og mente at jeg ikke var så langt på vei likevel da..
Det viste seg at han bomma skikkelig og jeg var nærmest :P hehe.. Jeg bomma kun med 1 uke.. Og jeg var 13+6 på vei og har termin 20. mai :D
Jordmor kunne også fortelle oss helt uventa at vi venter ei lita jente :D Wiiihuuu :D :D:D
attachment.php

GRATULERER!!!! :) :) :)
Klarte hun faktisk å se kjønn så tidlig? Herligheten, helt utrolig..nå fristet det meg også med ultralyd.
Når jeg var på ultralyd i uke 12 (12+0) sa jordmor at hun kunne se kjønn tidligest om to uker, altså uke 14...ok haha, du er jo ikke så langt unna det :p :p

Gratulerer med jenten, stemte det overens med magefølelsen din? :angry9

Haha den siste smilyen skulle ikke ha vært med nå som den så sååå sint ut :oops:

så morro :)

Vet du.. Jeg var hos henne sist og, og hun husket meg igjen. Hilste på lillegutten min og sa det var kjekt å se han i farger :) heheh... Husker da at da var jeg klinkende klar på at det var gutt i magen... Det var litt rart da å ha slik en sterk følelse når jeg aldri hadde vært gravid før. Og det stemte.. Det var en gutt og det bekrefta hun i uke 15..

Nå hadde vi jo ikke forventinger om å se noe kjønn for vi trodde jeg var rundt 12 uker maks siden legen mente jeg var enda mindre igjen.. Men Så spurte sambo sånn helt ut av det blå om det var alt for tidlig til å se noe kjønn.. Før hun sa dette hadde hun tippa på jente fordi sambo nevnte jeg var mye dårligere enn sist. Jeg har også gått å trodd jente hele tiden og har til og med gått så langt i å få noen få rosa plagg i hus.. Er så rart med den intuisjonen.. Og så sa hun hun skulle prøve å se kjønn, og mente hun så kjønnslepper. Sambo spurte hvor sikker hun var og lurte på om hun var så sikker at vi kunne kjøpe rosa klær.. Og det sa hun at vi absolutt kunne. Så sa hun på en skøyeraktig måte at "hun garanterte jo ikke for noe, men hvis dette skulle være en gutt måtte det jo være noe skrøpelige greier." Hehe.. Hun så flere ganger for å bli så sikker hun kunne.. Og jeg føler at hun var ganske sikker ja :)

Og med magefølelsen som er så sterk på ei jente så tror jeg det stemmer :) så må jeg og nevne at samboer har tatt feil begge ganger XD hahaha... :D

Og så må jeg tilføye at jeg syns igrunn hun ser veldig jenteaktig ut på UL-bildet :P hahaha :P om det går an å si :P På hele ansiktsformen liksom :P Ser litt nesevis ut XD

Du må gjerne dele et bilde av den nesevise jenta di, ble veldig nyskjerrig nå jeg :p

Jeg trodde det viste i første tråden? :P Prøver igjen :)

Vedlegg

• 20121116_1901412.jpg
    20121116_1901412.jpg
    187,4 KB · Visninger: 32
For ei nydelig liten jente, så rart hvor fort de vokser :angel1

Ja det er det :) Tenk for bare ett par uker siden så jeg bare en klump som beveget seg der inne :O hehe

Her var vi også på UL i det jeg trodde var 12+5, men det var 13.+3. Jordmor pekte på noe som stod ut og mente vi ventet en lillebror til storebror. Jeg har også sterk følelse på at det er gutt, så tror absolutt på det. Men hun sa at jeg måtte ta det med en klype salt, de skal vel helst ikke stadfeste kjønnet så tidlig, men vi så det vi også.. Hehe :happy3

Ser selvfølgelig at en del har fått vite feil kjønn å, men det er det også noen som har gjort på ordinær, derfor avventer vi å juble at det "helt sikkert er en gutt".

Gratulerer!
Her var jeg selv nettopp på ul, 14 uker, men ul viste 13+4 og hun mistenkte en jente ettersom tappen som stakk ut vendte feil vei og var litt for liten til å være en tiss. Hun sa at vi måtte ta det med en klype salt, men siden vi selv tror jente så er vi rimelig sikre ;)

Tror det komer litt ann på babys utstyr, UL-utstyr og hvordan baby ligger :) Og også litt hvor dreven og flink personen som tar UL er :)

Hun jeg var til jobber på sykehuset men driver også privat som jordmor og tar private UL. Dette har hun gjort i mange år.. Hun har også veldig nytt og bra utstyr og slik baby lå og ut i fra hvor sikker hun var + min sterke jentefølelse + et toalt ulikt svangerskap ifht sist, så føler jeg meg rielig sikker på det er en jente. Og det heter jo at de ofte kan se kjønn fint i uke 14 :) Så regner med at det er det vi får se på UL om en mpneds tid ca også :)

Back
Topp