vi vant på lotto:)

weeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Jeg må og sjekke om jeg har vunnet!! Må visst finne frem plastposen jeg har kasta, kupongene ligger oppi der. hehe. Spiller ALDRI lotto. Så godt du minnet meg på at jeg faktisk gjorde det idag! [:D]

way to go!!

Her tenker jeg "oj hvor mye, tenk om det er milioner, oj shit" og masse annet *gikk gjennom hoet mitt mens jeg trykket*
Også så jeg "hele 55 kr"

Kjente jeg ble småskuffet samtidig somjeg lo litt av oppbyggingen av tråden!

Måte på å heve forventningene til folk, og så skuffe dem dypt! Her så ejg for meg det BV treffet for novemberjentene i syden, spandert av awnka :D

Hihi

way to go!!

Her tenker jeg "oj hvor mye, tenk om det er milioner, oj shit" og masse annet *gikk gjennom hoet mitt mens jeg trykket*
Også så jeg "hele 55 kr"

Måte på å heve forventningene til folk, og så skuffe dem dypt! Her så ejg for meg det BV treffet for novemberjentene i syden, spandert av awnka :D

Hihi

tihi. ler;) hvor langt kommer vi for 55 kroner? :)

Hahaha! Spill på nytt for 55 kr, og bedre lykke neste gang [:D]

Hahaha! Spill på nytt for 55 kr, og bedre lykke neste gang

satser på millionen

ORIGINAL: awenka

way to go!!

Også så jeg "hele 55 kr"

Hihi

Du kommer kanskje et par mil nærmere oslo for å hente meg, men ikke mye lengre [8D]

Hahaha,tenkte heldigen!! MILLIONÆR...Men neida..55kr!![8D][:D]Hihi
Men men,alt som er pluss er bra

vant ikke så my som 50 øre engang jeg så her blir lysten for å spille mer og mer mindre :P

ja sjangsen er liten. men morro å ha drømmen om at en vinner, leve litt på den:) og kan jo ikke drømme hvis en ikke spiller;)

ORIGINAL: Minismurf

Hahaha! Spill på nytt for 55 kr, og bedre lykke neste gang [:D]

SV: vi vant på lotto:) - 13.03.2010 21:06:01

Ninen1986
Junior medlem

Medlem siden: 16.03.2009
Jeg er fra: snarøya
Status: ikke pålogget quote:

ORIGINAL: awenka

quote:

way to go!!

Også så jeg "hele 55 kr"

Hihi

Du kommer kanskje et par mil nærmere oslo for å hente meg, men ikke mye lengre

sukk.. vel det er ikke så langt;)

hehe bedre enn ingenting [8D]
Har vunnet noen ganger jeg også for ser på lottokonton at det brått er noen hundre der [8D]

Back
Topp