Vi trodde det var 1, men det viste seg at vi skal ha 3 babyer<3

Så fantastisk spennende! Gratulerer så masse :)
Håper det gikk bra på UL i dag.
 
Gratulerer med kommende 3 babyer Har en kollega i uke 31 nå med trillinger.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: Abk
Gratulerer så mye med trippel moro ;-)
Håper det gikk fint på ul :)
 
Barna er "laget" på pergotime, så er en liten "risiko" da :)) Er i uke 8 og magen vokser veldig.. Vurderer å lage blogg etter jeg har hvert på UL om 2 uker :) er så redd noe går galt <3
Ja lag blogg! Jeg vil lese og følge med :D
 
Dager flyr og er helt ferdig etter jobb, så blir lite oppdateringer:p UL gikk kjempe bra, ny UL til uka og kontakte jordmor.. :) magen begynner å bli stor, og alle rundt oss veit det nå tror jeg :) Men men , sånn er dt :) er 10+3 nå:) Blir blogg når jeg får mer energi, jobber litt mindre nå så håper dt hjelper :) :D
 
Dager flyr og er helt ferdig etter jobb, så blir lite oppdateringer:p UL gikk kjempe bra, ny UL til uka og kontakte jordmor.. :) magen begynner å bli stor, og alle rundt oss veit det nå tror jeg :) Men men , sånn er dt :) er 10+3 nå:) Blir blogg når jeg får mer energi, jobber litt mindre nå så håper dt hjelper :) :D
Gleder meg til å følge deg :) Hvor lenge får du jobbe? Siden det er tre inni der, blir du vel sykemeldt tidligere?
 
Dager flyr og er helt ferdig etter jobb, så blir lite oppdateringer:p UL gikk kjempe bra, ny UL til uka og kontakte jordmor.. :) magen begynner å bli stor, og alle rundt oss veit det nå tror jeg :) Men men , sånn er dt :) er 10+3 nå:) Blir blogg når jeg får mer energi, jobber litt mindre nå så håper dt hjelper :) :D

Skjønner godt du blir sliten som har tre mageboere!! Slitsomt nok med en i perioder ;-) eller vet jo ikke om det er flere enn en der inne... UL neste tirsdag :)
 
  • Liker
Reactions: Abk
Gleder meg til å følge deg :) Hvor lenge får du jobbe? Siden det er tre inni der, blir du vel sykemeldt tidligere?

Fra i midten av august så blir jeg sykemeldt 100%, for da er de redd fødselen skal starte! Men tenker at da begynner dt nok å bli tungt nok, så tror dt skal bli helt greit.. UL i morgen :) er så spent<3 to uker siden sist, og de hadde vokst så mye på de to ukene sist, så er har nok vokst mye nå også :))
 
Så spennende med 3 babyer! :) lykke til!


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
 
Så koselig!
 
Helt rått, magisk å ha en der inne, kan ikke en gang forestille meg hvordan det er å ha tre :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Så bra å høre alt er bra med di tre der inne :)
 
Back
Topp