Vi trenger ansvarlig og lagledere til Slankekrigen

Hege36

Gift med forumet
Så skrik ut om dere kan ;-) Kan ikke bli krig uten
 
Ansvarlig blir for mye for meg når jeg har operasjon osv om ca 3 uker.
Hva må en lag leder gjøre da?
 
Laglederen får tilsendt eller sjekker i lagtråden, resultatene til alle på laget. Så må lagleder regne ut hvor mye laget har gått ned tilsammen i prosent. Dette resultatet skal sendes til hovedansvarlig. Og dette må også gjøres innen en frist som vi setter før slankekrigen starter.
 
jeg kunne kanskje ha prøvd meg hvis ingen andre melder seg...men jeg er litt redd det bare kommer til å bli surr...skjønner ikke helt hvordan man skal regne ut alt...hehe
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
jeg kunne kanskje ha prøvd meg hvis ingen andre melder seg...men jeg er litt redd det bare kommer til å bli surr...skjønner ikke helt hvordan man skal regne ut alt...hehe


Er sikkert noen som kan hjelpe deg om du skulle slite med å få det til...
Jeg har ihvertfall 0 peiling på utregninger o.l pluss at om ca 3 uker er jeg jo veldig opptatt med andre ting.. så da er det nok for meg å melde til lagleder tror jeg...
Men jeg kan hjelpe til med det jeg kan når jeg har tid
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
jeg kunne kanskje ha prøvd meg hvis ingen andre melder seg...men jeg er litt redd det bare kommer til å bli surr...skjønner ikke helt hvordan man skal regne ut alt...hehe


Som lagleder eller ansvarlig ??

Vi trenger flere folkens.
 
Lissuz har sagt seg villig i påmeldingstråden
Men hun trenger forklaringer osv på hva hun skal gjøre og hvordan
 
Jeg kan være lagleder. Men siden jeg ikke skal ned så mye så frykter jeg at jeg ryker tidlig så trenger en nestleder på gruppen også. :)
 
Hadde det ikke vært for at jeg studerer og har fullt opp med det, så skulle jeg gjerne prøvd meg jeg og! Men har nok å sjonglere med!! 
 
Kunne vært lagleder.. men jeg blir jo borte fra bv noen dager (muligens mer) eller noe fra og med 24 sept.. så da blir det litt kluss... Regner med jeg får meldt ifra om vekta mi mandagen før jeg drar da.. 
 
Hvis du ennå trenger lagleder, så kan jeg være det.
Har vært det tidligere.
 
Så ikke denne tråden før nå...
Kanskje dere som er meldt som frivillige kan være backup til lagledrene?
 
Back
Topp