Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå venter jeg fælt, formen er slapp og det blir mye stillesitting (og dermed mye mobil og forum). Andre som kjeder seg i ventetiden? [emoji85]
Enig! De få dagene jeg klarer å fylle med diverse er riktignok de beste. Får tankene liiiitt bort fra fødsel om ikke annet...lei.noKJEDER MEG I HJEL [emoji85] Vil at noe skal skje snart!!
Tror de aller fleste her inne får kjenne på følelsen av sjalusi og at ting er urettferdig i løpet av denne måneden heldigvis[emoji23]Blir også så sykt sjalu av å se så mange updates om at «nå skjer det noe!» [emoji23] Skjer ikke en dritt her i gården haha... [emoji85]
Nå venter jeg fælt, formen er slapp og det blir mye stillesitting (og dermed mye mobil og forum). Andre som kjeder seg i ventetiden? [emoji85]
Det er deilig, håper du slipper å være utålmodig før om lenge! Jeg og var ikke utålmodig, helt frem til jeg fikk masse fødselstegn og så plutselig forsvant de igjen! Er heldigvis på vei tilbake nå etter noen dager med roHehe, jeg er faktisk litt glad det ikke har blitt noe føding på meg ennå. Har 11 dager igjen til termin, vi er ikke helt 100% i mål med alt som bør være klart når lillebror kommer og jeg har akkurat klart å venne meg til og kose meg med permisjonen [emoji14] (Nå skal det sies at jeg er i veldig god form da, kjenner meg ikke tung i det hele tatt og kroppen spiller på lag)
Det er deilig, håper du slipper å være utålmodig før om lenge! Jeg og var ikke utålmodig, helt frem til jeg fikk masse fødselstegn og så plutselig forsvant de igjen! Er heldigvis på vei tilbake nå etter noen dager med ro
Godt å få ting ferdig!Får håpe du snart kommer i gang med fødinga!
Har masse fødselstegn jeg og, men prøver å ignorere de litt [emoji14] I dag har vi fått gjort en del av det som ikke var ferdig, så snaaart er jeg også klar for å føde