Vi som venter..

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Nå venter jeg fælt, formen er slapp og det blir mye stillesitting (og dermed mye mobil og forum). Andre som kjeder seg i ventetiden? [emoji85]

Enig! Har hatt flere spennende dager nå med kynnere, menssmerter, tegningsblødning etc, og så plutselig har bare kroppen skrudd seg helt av og ingenting skjer lengre. Antiklimaks! [emoji85]

Nå venter jeg fælt, formen er slapp og det blir mye stillesitting (og dermed mye mobil og forum). Andre som kjeder seg i ventetiden? [emoji85]

Samme her! Kjeder meg veldig. Det begrenser seg veldig hva jeg kan og føler for å gjøre, så føler tiden snegler seg av gårde!

KJEDER MEG I HJEL [emoji85] Vil at noe skal skje snart!!
Enig! De få dagene jeg klarer å fylle med diverse er riktignok de beste. Får tankene liiiitt bort fra fødsel om ikke annet...lei.no

Strikkepinnene er fremme, lille skal ikke fryse i vinter, evt neste vinter også hvis han lar vente på seg noen uker til XD Sitter i sofaen og ser på mannen min spille ps4 ;)

Har nok å holde fingrene i mens jeg venter. Har storesøster hjemme nå siden bhg er stengt. Alle de i slekta som skulle avlaste meg i denne perioden er plutselig veldig opptatt med sitt :dontknow

Så lei av å vente, formen er dårlig og føler meg så klar til å bli ferdig [emoji20]

Blir også så sykt sjalu av å se så mange updates om at «nå skjer det noe!» [emoji23] Skjer ikke en dritt her i gården haha... [emoji85]

Blir også så sykt sjalu av å se så mange updates om at «nå skjer det noe!» [emoji23] Skjer ikke en dritt her i gården haha... [emoji85]
Tror de aller fleste her inne får kjenne på følelsen av sjalusi og at ting er urettferdig i løpet av denne måneden heldigvis[emoji23]

Haha. Jeg er litt delt. Bra det skjer noe, for da tenker man på andres fødsler og opplevelser...men samtidig har man jo selvsagt veldig lyst at det skal være en selv det skjer med :rolleyes:

Hehe, jeg er faktisk litt glad det ikke har blitt noe føding på meg ennå. Har 11 dager igjen til termin, vi er ikke helt 100% i mål med alt som bør være klart når lillebror kommer og jeg har akkurat klart å venne meg til og kose meg med permisjonen :P (Nå skal det sies at jeg er i veldig god form da, kjenner meg ikke tung i det hele tatt og kroppen spiller på lag)

Ja, samme her. Tiden som høygravid har gått veeeldig sent etter at jeg ble mer immobil pga konstant vond korsrygg.

For å få tiden til å gå blir det brukt mye tid på laptopen. Planlegger babyshower for ei venninne, planlegger bryllup neste høst og ikke minst bruker mye tid på forum selv. Det hjelper litt :)

Hehe, jeg er faktisk litt glad det ikke har blitt noe føding på meg ennå. Har 11 dager igjen til termin, vi er ikke helt 100% i mål med alt som bør være klart når lillebror kommer og jeg har akkurat klart å venne meg til og kose meg med permisjonen [emoji14] (Nå skal det sies at jeg er i veldig god form da, kjenner meg ikke tung i det hele tatt og kroppen spiller på lag)
Det er deilig, håper du slipper å være utålmodig før om lenge! :) Jeg og var ikke utålmodig, helt frem til jeg fikk masse fødselstegn og så plutselig forsvant de igjen! Er heldigvis på vei tilbake nå etter noen dager med ro ;)

Det er deilig, håper du slipper å være utålmodig før om lenge! :) Jeg og var ikke utålmodig, helt frem til jeg fikk masse fødselstegn og så plutselig forsvant de igjen! Er heldigvis på vei tilbake nå etter noen dager med ro ;)

Får håpe du snart kommer i gang med fødinga!

Har masse fødselstegn jeg og, men prøver å ignorere de litt :P I dag har vi fått gjort en del av det som ikke var ferdig, så snaaart er jeg også klar for å føde :D

Får håpe du snart kommer i gang med fødinga!

Har masse fødselstegn jeg og, men prøver å ignorere de litt [emoji14] I dag har vi fått gjort en del av det som ikke var ferdig, så snaaart er jeg også klar for å føde :D
Godt å få ting ferdig! :)

Back
Topp