Vi som venter to tette.

Huffda, ja litt for tett. Vi forventet ilke barn nå, men nå gleder vi oss.
Det blir 17mnd imellom
 
Det var helt grusomt.. hun var blitt så rød rundt navlen på torsdagen så jeg kjørte til fastlege (dette hadde hun hatt en gang tidligere, så vi visste hva det var). Vi fikk beskjed om at det var enda en betenelse og vi fikk en litt sterkere krem en forige gang.

Dagen etterpå hovnet hun opp og jeg kjørte rett til legevakten, hun var ikke seg selv så jeg var sikker på at det var noe mer. Legen sa at det bare var navlebrokk å vi ble sendt hjem.

Lørdags morgen var den blitt STOR ( legger med bilde, så er det lettere å forstå), ringte legevakten igjen å måtte krangle meg til å få komme inn. Legen fikk sjokk å sendte oss rett til haugesund sykehus. Etter 5t med venting fikk vi komme til, å vi kunne se at de var stresset! Plutselig kommer det en dame inn å sier at de prøver å få i tak i helikopter til oss.. de trodde det var tarmen som stakk ut! Etter mye frem og tilbake i 2 dager så fant de ut at det var en kanal fra urinblæra til navlen som var åpen og veldig betent! Denne kanalen skulle vært lukket.

Etter operasjonen så var crp-en over 200, og vi fikk ikke kontakt med hun..[emoji20] men etter 4 dager med antibiotika fikk vi reise hjem å fortsette kuren der! Nå er hun tipp topp i formen[emoji173]️[emoji173]️ det var en grusom uke med veldig mye tårer fra meg[emoji20]
47704a4238ac50e435c61e7f720b83f3.png
Vi blir så redde når barna våres er syke.
Eldste datter fikk MRSA blodforgiftning og all huden falt av i en allergisk reaksjon.
På bildet er hun 8 uker.
Det tok 2år før bakterien forsvant.

Det var i siste liten vi kom på sykehuset.2017-04-29 09.59.58.jpg
 
Vi blir så redde når barna våres er syke.
Eldste datter fikk MRSA blodforgiftning og all huden falt av i en allergisk reaksjon.
På bildet er hun 8 uker.
Det tok 2år før bakterien forsvant.

Det var i siste liten vi kom på sykehuset.Vis vedlegget 224291
Åh!! Herlighet så grusomt![emoji175][emoji175] Ingenting er verre enn når de små er syke![emoji175][emoji175]
Måtte dere var på sykehuset i to år?
 
Vi blir så redde når barna våres er syke.
Eldste datter fikk MRSA blodforgiftning og all huden falt av i en allergisk reaksjon.
På bildet er hun 8 uker.
Det tok 2år før bakterien forsvant.

Det var i siste liten vi kom på sykehuset.Vis vedlegget 224291

Ja det er helt grusomt..

Off, stakkars liten[emoji22][emoji173]️[emoji173]️ Bra at det gikk fint til slutt!!!
 
Åh!! Herlighet så grusomt![emoji175][emoji175] Ingenting er verre enn når de små er syke![emoji175][emoji175]
Måtte dere var på sykehuset i to år?
Nei vi var 11 dager på sykehus i utlandet (to forskjellige private sykehus)
Begge ga feil diagnose. Bilder av vesentlig bedre kvalitet enn dette ble sendt til Rikshospitalet. Også de estimerte feil diagnose, men la til at diagnosen måtte bekreftes med DNA testing. (Meget sjelden diagnose som 5 i norge og 10 i sverige har. Flere i UK.)
Heldigvis var det ikke den genetiske sykdommen de trodde.
 
Nei vi var 11 dager på sykehus i utlandet (to forskjellige private sykehus)
Begge ga feil diagnose. Bilder av vesentlig bedre kvalitet enn dette ble sendt til Rikshospitalet. Også de estimerte feil diagnose, men la til at diagnosen måtte bekreftes med DNA testing. (Meget sjelden diagnose som 5 i norge og 10 i sverige har. Flere i UK.)
Heldigvis var det ikke den genetiske sykdommen de trodde.
Så bra det endte godt![emoji175][emoji175] hvordan går det nå da[emoji175]?
 
Hvordan er formen deres jenter?[emoji175][emoji175]
Her har kvalmen sått meg helt ut. Kaster opp flere ganger daglig...og mannen har måttet bli hjemme fra jobb for å passe mini.
[emoji85][emoji85][emoji85]
Trøsten er 70% mindre sjangs for å miste når en er kvalm[emoji28] Må prøve å fokusere på det positive[emoji4][emoji23][emoji175]
 
Imponerende![emoji2]
Vi ville også ha tettest mulig, men fikk ikke menstrasjonen igjen før 9 mnd etter fødsel, klaffet på første forsøk og blir 19 mnd mellom mine[emoji4][emoji4]
Kan jeg spørre om det var planlagt[emoji4]?[emoji175]

Det var ikke planlagt nei[emoji4] Vi prøvde veldig lenge med å bli gravide før vi fikk nr 1, så var skeptisk til å bruke prevensjon! Så vi visste jo at muligheten var der, men hadde aldri trodd at det skulle skje, vertfall ikke så fort[emoji23] (Har fått beskjed at det var lite sannsynlig at vi kunne bli gravide på egenhånd!)

Men nr 2 er veeldig velkommen, selv om det antakeligvis blir en smule travelt[emoji23][emoji1373]
 
Det var ikke planlagt nei[emoji4] Vi prøvde veldig lenge med å bli gravide før vi fikk nr 1, så var skeptisk til å bruke prevensjon! Så vi visste jo at muligheten var der, men hadde aldri trodd at det skulle skje, vertfall ikke så fort[emoji23] (Har fått beskjed at det var lite sannsynlig at vi kunne bli gravide på egenhånd!)

Men nr 2 er veeldig velkommen, selv om det antakeligvis blir en smule travelt[emoji23][emoji1373]
Men så gøy at det gikk av seg selv da[emoji1] Det blir nokk litt ekstra travelt ja, men tenk så mye glede de vil få av hverandre[emoji4][emoji4][emoji4]
 
Back
Topp