***VI SOM TRENGER SLADREVENN***

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Her kan dere som ikke har sladrevenner skrive dere på, så blir dere enige om hvem som blir sladrevenn med hvem :)

En sladrevenn er en du deler mobilnr med, som sladrer for deg til oss her inne når du går i fødsel :)
Eller om andre ting du vil vi skal vite, go ikke får sladret om selv :)
Det er derfor greit å finne en som ikke har termin HELT likt som degselv :)

Så når dere blir enige, så går dere inn på denne linken:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17146092

og skriver inn hvem som sladrer med hvem, så fører jeg på lista :)

Jeg har ingen sladrevenn, har termin 22. juli [:)]

ikke jeg heller, bare å sende meg en pm for noen som vil ha :)

Jeg har ingen sladdrevenn,har termin 15 juli. Om noen trenger sladdrevenn bare ta kontakt jeg er gjerne:)

jeg har ikke sladrevenn på dette forumet[8|] vil gjerne ha! Send meg en pm om noen vil være venn med meg[;)]

Jeg har heller ikke noen sladrevenn. Bare rop ut hvis noen vil sladre for meg og jeg for dem[:)]

har heller ikke sladrevenn ennå [:)]
termin 6. juli

jeg har ingen :(

Dere som har fått sladrevenn, gå inn på linken i hovedinnlegget mitt og skriv dere inn der slik at jeg får redigert lista :)

Jeg har ikke sladrevenn på dette forumet, men vil gjerne ha. Termin 2.juli[:)]

Trodde jeg hadde sladdrevenn men tydeligvis ikke [&:]

Dvs, jeg trenger en ny sladdrevenn [:)] Termin 23. Juli :)

Hei! Jeg kunne tenkt meg en sladrevenn[:)] Har termin 2 juli, er 28 år og lille gullet skal bli født på St. Olavs hospital[:)]

Noen fra sørlandet som trenger sladrevenn? Jeg skal føde på Kr.sand sykehus rundt 22.juli, og har ingen sladrevenn enda [:)] Hadde kanskje vært greit med noen fra samme område?

Jeg trenger en sladrevenn jeg også :) Blir 21 år i april og studerer førskolelærer på hib...Jeg og samboeren min venter vårt første barn 15 Juli...har ikke store krav til en sladrevenn,men gjerne noen i nærheten av Bergen [:)]

jeg og vil ha sladrevenn! ;) noen "ledige" i østfold området? hehe

ORIGINAL: gyrid

jeg og vil ha sladrevenn! ;) noen "ledige" i østfold området? hehe

hei jeg har en sladrevenn men greit med en til er i fra moss ser du er fra sarp[;)] 
har termin 19-juli[;)] men vet aldri når han kommer[:)] 

Jeg har heller ingen sladrevenn. Er 33 og bor i Bergen. Om du vil ha en litt gammel sladrevenn christine20, kan vi godt sladre for hverandre.

Back
Topp