Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Hei dere. Jeg temper via bruk av Pearly. Har alltid registrert mensen den aller første dagen jeg har fått «noe i trusa» (beklager.. men etter en spontanabort nå i høst så leste jeg på nett av første dag i syklus skal telles fra første dagen mensen er ordentlig igang og man blør friskt.Så nå gjorde jeg det sist syklus og den før. Men når jeg ser etter på temperaturen så dropper den når jeg «får noe i trusa» det er ofte brunlig og lite noen dager før det kommer ordentlig igang. Bør jeg ikke registrere M fra da iom at temperaturen også endres da? Iom at jeg har tre dager ca med brunlig så blir jo egentlig syklus isåfall tre dager feil om jeg registrere fra mensen er ordentlig igang…Takk! Hilsen «forvirra»
Hei dere. Jeg temper via bruk av Pearly. Har alltid registrert mensen den aller første dagen jeg har fått «noe i trusa» (beklager.. men etter en spontanabort nå i høst så leste jeg på nett av første dag i syklus skal telles fra første dagen mensen er ordentlig igang og man blør friskt.
Så nå gjorde jeg det sist syklus og den før. Men når jeg ser etter på temperaturen så dropper den når jeg «får noe i trusa» det er ofte brunlig og lite noen dager før det kommer ordentlig igang. Bør jeg ikke registrere M fra da iom at temperaturen også endres da? Iom at jeg har tre dager ca med brunlig så blir jo egentlig syklus isåfall tre dager feil om jeg registrere fra mensen er ordentlig igang…
Takk! Hilsen «forvirra»