Vi som temper i svangerskapet

AnnePanne96

Glad i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Septembertassene 2026
Av nysgjerrighet, er den noen som fortsatt tar temperatur i svangerskapet? :anyone

Jeg er 6+3 i dag :Heartred Jeg begynte med oral temp lenge før jeg ble gravid, byttet til Apple watch series 8 for en mer avslappet temping etterhvert som månedene gikk, og har etter den positive testen også supplert med oraltemp frem til TUL på fredag. Det gir meg en merkelig ro å se at tempen er over coverlinja, da jeg har hørt så masse om MA/SA :confused: men høy temp kan være falsk trygghet fordiom :nailbiting:

IMG_6985.jpeg

Jeg stopper med temping. Gitt falske håp for mange ganger, men også gitt unødig bekymring siden temp vil være litt all over the place etter en stund når progesteron nivået naturlig synker.

Jeg stopper med temping. Gitt falske håp for mange ganger, men også gitt unødig bekymring siden temp vil være litt all over the place etter en stund når progesteron nivået naturlig synker.
Er fullt klar over at tempen vil svinge etterhvert. Har sett mange charts i Natural Cycles :) er litt derfor jeg fortsetter og ikke har gitt meg ennå, fordi temperatur egentlig ikke sier noe om det verken går bra eller ikke. Bruker klokka mest for å tracke søvn og puls.

Jeg temper automatisk med klokken, men den svinger veldig og jeg orker derfor ikke tenke over den. Svingte mye før graviditet og, så opplever den ikke klarer å måle temp ordentlig. Jeg ligger ulik vei i sengen ulike netter fordi 2 åringen kommer i sengen vår. Når jeg ligget med hodet ved fotenden blir temp konsekvent lavere. Så skulle jeg fulgt de dagene hadde jeg blitt helt syket ut :happy090 Bilde for å illustrere når lillegutt sov hos oss og jeg tapte kampen om hodeenden med mannen :DIMG_7586.jpeg

Begynner å svinge hos meg nå :)

IMG_7010.jpeg

Svinger litt mindre med termometer oralt :p

IMG_7011.jpeg

Godt tegn å se at morkaken har tatt over for plommesekken :love017

Vedlegg

• IMG_7331.png
    IMG_7331.png
    261,6 KB · Visninger: 29
Back
Topp