Vi som Strikker til den lille

Skulle ønske jeg kunne strikke :hello2
 
Dette har jeg strikket til lille allerede, med en kalinkaromper på pinnene. Nå har kvalmen tatt helt overhånd så har ikke blitt strikket på noen dager. Gleder meg til å bli bedre å fortsette:)
så mye fint
 
Har så lysy til å strikke babydresser men hvilken er finest? Er så mange der ute. Liker det enkelt og uten så mye dilldall :happy::happy:

Verker etter å strikke i fargene petrol og denim av en eller annen grunn :p:p:p
jeg synes Nøstebarn sine oppskrifter på babydresser er veldig enkle og fine
 
Så flinke alle dere som kan strikke. Jeg hadde ønsket jeg kunne det og. Må lære meg jeg.
 

    • 4-2.jpg
Denne buksen er så søt at den skal jeg strikke til en kusine av meg som har termin i mars.

https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=9575&cid=1
 

Vedlegg

  • image.png
    image.png
    247 KB · Visninger: 2
Skulle ønske jeg kunne strikke :hello2
bare spør her, eller møt opp i en garnbutikk, eller se på youtube filmer. Vi kan hjelpe deg om du vil begynne å strikke. Babytøy går raskt for det er så lite og så er ikke alle oppskriftene så avanserte. Hva med å begynne med et teppe der du strikke rett hele veien. Mor Signes babyteppe er enkelt og så er det favoritt teppe til mange
 
bare spør her, eller møt opp i en garnbutikk, eller se på youtube filmer. Vi kan hjelpe deg om du vil begynne å strikke. Babytøy går raskt for det er så lite og så er ikke alle oppskriftene så avanserte. Hva med å begynne med et teppe der du strikke rett hele veien. Mor Signes babyteppe er enkelt og så er det favoritt teppe til mange
Takk, skal prøve meg på et teppe når formen blir bedre ❤️
 
bare spør her, eller møt opp i en garnbutikk, eller se på youtube filmer. Vi kan hjelpe deg om du vil begynne å strikke. Babytøy går raskt for det er så lite og så er ikke alle oppskriftene så avanserte. Hva med å begynne med et teppe der du strikke rett hele veien. Mor Signes babyteppe er enkelt og så er det favoritt teppe til mange


Hvordan kan se man for å strikke en babyteppe. Det høres lett ut og kanskje kan jeg prøve jeg også:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008
 
Ååh det er så fint med hjemmestrikk :Heartred Jeg har så lyst til å strikke selv men føler ikke at jeg har tid til det. Når gjør dere det? Jeg jobber fra 8-16, henter 3-åringen i barnehage, så lager vi middag, spiser, vasker opp. Da er klokka nærmere 18, så vi tar oss litt av 3-åringen frem til leggetid. Leker litt. Kveldsstell i 19-tiden, og barnet sover som regel fra ca 20. Da er det et par timer med litt rydding, klesvask og andre plikter, og klokka 22 er jeg egentlig så trøtt at jeg bare legger meg. Det ser så koselig ut å sitte i godstolen med noe varmt i koppen og strikketøy, men hvordan får dere det til i gå opp med antall timer i døgnet? Jeg sliter med det, og jeg har bare 1 barn :p
 
Ikke fått laget noe ennå, men gleder meg til å sy masse søte små plagg:’)
 
Ååh det er så fint med hjemmestrikk :Heartred Jeg har så lyst til å strikke selv men føler ikke at jeg har tid til det. Når gjør dere det? Jeg jobber fra 8-16, henter 3-åringen i barnehage, så lager vi middag, spiser, vasker opp. Da er klokka nærmere 18, så vi tar oss litt av 3-åringen frem til leggetid. Leker litt. Kveldsstell i 19-tiden, og barnet sover som regel fra ca 20. Da er det et par timer med litt rydding, klesvask og andre plikter, og klokka 22 er jeg egentlig så trøtt at jeg bare legger meg. Det ser så koselig ut å sitte i godstolen med noe varmt i koppen og strikketøy, men hvordan får dere det til i gå opp med antall timer i døgnet? Jeg sliter med det, og jeg har bare 1 barn :p
Jeg gjør som deg frem til leggetid, men når ungene er i seng så strikker jeg:hilarious: strikker også om morgenene når jeg står opp med barna. Mens de ser barne-tv eller leker seg:)
Gjør litt husarbeid i helgene som regel.
 
Jeg gjør som deg frem til leggetid, men når ungene er i seng så strikker jeg:hilarious: strikker også om morgenene når jeg står opp med barna. Mens de ser barne-tv eller leker seg:)
Gjør litt husarbeid i helgene som regel.
Kanskje jeg må gi litt mer blanke i pliktene og kose meg litt mer denne tiden :happy:
 
Ååh det er så fint med hjemmestrikk :Heartred Jeg har så lyst til å strikke selv men føler ikke at jeg har tid til det. Når gjør dere det? Jeg jobber fra 8-16, henter 3-åringen i barnehage, så lager vi middag, spiser, vasker opp. Da er klokka nærmere 18, så vi tar oss litt av 3-åringen frem til leggetid. Leker litt. Kveldsstell i 19-tiden, og barnet sover som regel fra ca 20. Da er det et par timer med litt rydding, klesvask og andre plikter, og klokka 22 er jeg egentlig så trøtt at jeg bare legger meg. Det ser så koselig ut å sitte i godstolen med noe varmt i koppen og strikketøy, men hvordan får dere det til i gå opp med antall timer i døgnet? Jeg sliter med det, og jeg har bare 1 barn :p
litt mer strikking i perioder, men mest på helge kveldene for da koser jeg meg. Ellers strikker jeg litt på dager der jeg alene hjemme og skal på kveldsjobb. Men strikker på venninneklubb, når jeg venter på avtaler osv. På ferie strikker jeg ofte mye mer, kan ikke reise på ferie uten et nytt prosjekt. Jeg strikker mens mannen kjører bil
 
Back
Topp