Vi som Strikker til den lille

MrsLambi

Betatt av forumet
Oppretter en egen tråd til oss som Strikker, syr, hekler osv..

Jeg har allerede laget mye til den lille og planer om å strikke masse mer :happy:
 
Denne henger eg meg på:woot: Men her går det kun i strikking:p
 
Strikker og hekler her :happy: tenkte egentlig å strikke et mariusvognteppe og et sommerlig med hullmønster av et eller annet slag nå snart:happy::happy:
 
Så koselig :happy:

Jeg Strikker mye selbu, så skal lage et sett til her før jeg gyver løs på babyteppe som jeg skal hekle:angelic:
 
Henger meg på men jeg venter bitte litt til. Sist jeg begynne å strikke mistet vi i MA uke 11. Jeg som alltid strikker ferdig, men dette ligger klart til å fortsette når jeg er er klar for det. Men jeg strikker mye til de to eldste guttene. De elsker strikketøy
 
Jeg har alt strikket en del når jeg var gravid i høst, men da mistet vi i MA.
Jeg har fortsatt på det som ikke er ferdig, så nå har jeg et flora-sett, en lillebrors romper, en lillebrors romper med matchende lue og votter (skal strikke jakke og sokker som passer til også), et sett med stork jakke og stork lue, egenkomponerte boots med storkmønster og en ballongbloomer som hentesett og en havreromper.

Så skal jeg strikke sokker til flora-settet, et bølgeteppe, en havreromper til, hjem-settet, en bukse og en heldress. Blir sikkert fler lillebrorsrompere også:happy:
Koser meg med småstrikk.
 
Dette har jeg strikket til lille allerede, med en kalinkaromper på pinnene. Nå har kvalmen tatt helt overhånd så har ikke blitt strikket på noen dager. Gleder meg til å bli bedre å fortsette:)
 

Vedlegg

  • 86BCB20E-11CF-4B36-8ABC-D4651F2B545A.jpeg
    86BCB20E-11CF-4B36-8ABC-D4651F2B545A.jpeg
    40,1 KB · Visninger: 70
Dette har jeg strikket til lille allerede, med en kalinkaromper på pinnene. Nå har kvalmen tatt helt overhånd så har ikke blitt strikket på noen dager. Gleder meg til å bli bedre å fortsette:)

Så fint. hva heter mønsteret til luen?
 
Ikke laget noe til den kommende babyen ennå. Men her er det siste jeg har sydd til hun på snart 6 måneder. Syr mye bukser til henne, da hun har lengdevekst som en flaggstang
20200125_200528.jpg 20200208_161133.jpg
 
Jeg Strikker en vognpose nå etter egen oppskrift :happy:
Deilig å ha en ull-vognpose på vinteren :happy:

Vurderer fleece utenpå :bookworm:
 
Monday Suit fra Petiteknit ferdig:woot:
 

Vedlegg

  • IMG_20200214_181512.jpg
    IMG_20200214_181512.jpg
    32,1 KB · Visninger: 42
  • IMG_20200214_181419.jpg
    IMG_20200214_181419.jpg
    50,7 KB · Visninger: 39
Så flinke dere er:gen014
 
Åh, elsker å strikke småplagg! Blitt færre hjemmestrikkede plagg jo eldre barna blir.
Fordi det tar så mye lengre tid. Hehe. Blir kjekt å strikke smått igjen :happy:
 
Har akkurat lært meg å strikke, driver med en genser til meg selv nå. Men har så lyst til å strikke noe til mageboeren. Om noen har tips til hvor jeg finner oppskrifter så blir jeg kjempe glad. Alt av interesse :)
 
Har så lysy til å strikke babydresser men hvilken er finest? Er så mange der ute. Liker det enkelt og uten så mye dilldall :happy::happy:

Verker etter å strikke i fargene petrol og denim av en eller annen grunn :p:p:p
 
Har akkurat lært meg å strikke, driver med en genser til meg selv nå. Men har så lyst til å strikke noe til mageboeren. Om noen har tips til hvor jeg finner oppskrifter så blir jeg kjempe glad. Alt av interesse :)
Petiteknit har utrolig mye fint til baby, barn og voksne! Oppskriftene er lette og godt forklart:) Og lene holme samsøe:)
 
Back
Topp