Vi som skal igang i Mai/Juni

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvor mange er vi? Vi trenger en egen tråd syns jeg. Jeg skal starte spray 18 april, sprøyter rundt 29 april . Uttak i uke 21 Weee

Yay! 2. forsøk starter med sprøyter etter påske og uttak i beg. av mai en gang:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oppstart av spray 19.april og uttak og forhåpentligvis innsett i uke 21 (uka etter 17.mai).

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hørervel sikkert til her. Må bare få den forbanna mensen først!!! Hvorfor kan den ikke komme litt tidlig innimellom!??

Jeg hørervel sikkert til her. Må bare få den forbanna mensen først!!! Hvorfor kan den ikke komme litt tidlig innimellom!??

Min kommer alltid et par timer etter om jeg tisser på en graviditetstest, hehe:) Man kan altså lure mensen hvis du tenker at du er gravid og tisser på pinne. Så får du negativ prøve og VIPS så kommer mensen:)

Min kommer alltid et par timer etter om jeg tisser på en graviditetstest, hehe:) Man kan altså lure mensen hvis du tenker at du er gravid og tisser på pinne. Så får du negativ prøve og VIPS så kommer mensen:)

Det funker aldri her! ! :-/
Har nemlig prøvd:-P

Eller, kanskje det er fordi jeg egentlig ikke tror jeg er gravid. Bare tar test for syns skyld:-P

Oppstart av spray 19.april og uttak og forhåpentligvis innsett i uke 21 (uka etter 17.mai).

Tjohei, da blir det samme uka som meg da gitt... hvilken klinikk hører du til

Tjohei, da blir det samme uka som meg da gitt... hvilken klinikk hører du til
Porsgrunn på siste forsøket. Vært på Riksen de to første. Du da?

Herregud jeg er så gira på å komme igang igjen, hjæælp!

Ikke lenge igjen nå!:) Først påske og vips så er det mai!:):):)

Hmm, regner med mensen dukker opp i morgen en eller annen gang. Og da skulle jeg jo ringe. Men hvem ringer jeg på Riksen? Sykepleierne? Sekretærene?

Sykepleieren 23072632 mellom 12 og 15 wee:)

Jeg skal starte spray ca. den 25 april. Har ikke fått papirene enda, men ringte inn på mandag. Hun sa at hun skulle sende alt til meg, så da regnet jeg med at det er plass til oss med en gang :)

Jeg starter på spray 26.4. Uttak i uke 22. Hadde en MA i januar så jeg krysser fingre for at dette skal gå bra!!! :)

Oppstart på neste mens går jeg ut fra. Så slutten av april, håper på kort protokoll

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Back
Topp