Vi som skal få nr 4 :-)

Nr1+Nr2+Nr3+Nr4

Andre møte med forumet
Er det mange her som skal ha nr 4? Blir spente tider fremover, gleder oss masse til mye kos, utfordringer, en smule hektisk og masse gode minner! :-D
Mine 3 håpefulle er i termintiden 3 år, 4 år og 6 år :-)

Vi venter nr 4. :-) Når er sin termin? Jeg har 25.01

Har veldig mange blandede følelser, tenker på hvor hektisk det er nå med 3, og hvordan man skal få det til å gå opp I hverdagen med en til. ;-) Men gleder oss masse også.

Mine er 4,5 år, 8,5 år og nesten 11 når baby kommer. De vet ingenting enda, men kommer til å fortelle de om ikke så lenge. :-)

Skal på ul på onsdag. Er ikke sikker på termin, tok ut p-stav å ble gravid med en gang. Eneste jeg vet er at det ikke er før den 8/1. Tror ikke det blir lenge etter den datoen. Blir spennende å se :-) Barna her skal få vite det i helga. Er ganske dårlig, så gidder ikke å holde det hemmelig lengre nå.
Tror det blir meget hektisk ja..men gleden er større :-) heldigvis en flink mann som stiller opp hele tiden, og jobber fra 7-15 så vi får ettermiddagen sammen :-)

Jeg har store deler av ansvaret for barna alene, da han kjører lastebil og av og til ikke er hjemme før sent. Jeg jobber turnus selv, og da mest helger og kvelder, men med litt hjelp fra familie går det seg til. ;-) Vi ser hverandre noen timer om dagen vanligvis. Og han hjelper til så godt han kan når han er hjemme. ;-)

Spennende med UL på onsdag da, og få vite terminen. :-)
Vi var på ul for en uke siden, og de sa at det stemte ganske greit med størrelsen på lille med det jeg har som termin. :-) Men er ganske sikker I min sak på når det skjedde, selv om det er en aldri så liten overraskelse og ikke helt planlagt. Men like Velkommen likevel. <3

Sa det til barna ikveld. Hun på 6 jublet! Har aldri blitt klappet så mye på magen som jeg har blitt idag! :-)) gleder seg masse, og snakker til babyen allerede ;-) de andre to, tja..tror ikke de har så mange tanker angående dette enda. :-)

Back
Topp