Vi som mistet nå i april

FrøkenFryd81

Elsker forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Vi er jo (dessverre!) en liten gjeng som mistet ganske likt nå i april, skulle vi hatt en liten pep-tråd?
Så kan vi lufte alle tanker rundt dette og løfte hverandre opp når det trengs <3

Selv er jeg ferdig med blødningen, kun brun utflod igjen, så er veldig spent på når el kommer. Tror vi bare kjører på med en gang!
Jeg pleier å kjenne godt når jeg har eggløsning så jeg har aldri trengt å teste.
Skal til utredning i juni men har ingen planer om å hoppe over noen sjanser :)

Hvordan er det med dere andre som akkurat mistet? Hvordan føler dere dere <3
 
fin tråd :)

Oppdaget BO hos meg for snart to uker siden..på mandag.. startet blødningene torsdagen den uka...
Så nå er jeg over på brun utflod med litt slim,har aldri vært så glad for å se brunt på papiret før...heheh !
Så nå tester jeg regelmessig for å se om hcg er ute...Bare sånn at jeg kan kartlegge og planlegge videre..
Vi venter en mens før vi starter prøvingen igjen,på bakgrunn av hva legen sa..:)
Mannen vil at kroppen min skal ordne seg først...greit for meg..:)

Føler meg fortsatt litt hormonell og lei meg til tider men det er greit..regner ikke med noe annet.. mannen er heldigvis en enorm støtte,og har egentlig bare blitt mer forelsket i han nå..
Så det er godt...
begynte å gråte idag da jeg koste med tantungen min... så sårt er det enda.. men det går over håper jeg...:)
Gleder meg til å teste etter EL nå,øve meg litt til vi skal prøve :)

Men EL testene slår jo ut på hcg right ?
 
Hadde medisinsk abort 3 april, fosteret døde dagen før.
En uke etterpå fikk jeg infeksjon i livmora, nå er jeg nettopp ferdig med antibiotikakur men spotter litt ennå. Kjenner litt småkramper i livmora samtidig.
Etter forrige ma fikk jeg el etter 25 dager.
Har verken tatt graviditetstest eller eggløsningstester ennå, så aner ikke hvordan det er ennå... men sexlysten er ikke akkurat tilstedeværende med smerter og blødning da [emoji85]

Har ikke fått svar på noen prøver ennå heller og ikke har vi tatt praten om vi skal prøve igjen heller, så jeg lever i uvisshet...
 
Fint initiativ [emoji173]️ Er litt av og på. Noen dager har jeg mer tid og lyst til forum skravling enn andre dager[emoji5]
 
Mistet i uke 7 for 14 dager siden. Prøvd et år og den satt på første kuren med Femar. Så var fryktelig trist å miste.. Blødde en uke før og en uke etter sa. Er rimelig klar på å kjøre på med engang. Venter på el, men virker et stykke unna enda.
 
Mistet for 3 dager siden. Har kommet bare til 4+5, men man blir jo svært tilknyttet til den lille på de 8 dagene man vet man er gravid.
Jeg har bøde mistet og gjennomførte en svangerskap tildligere. Så det kom helt uforventet at vi skulle miste enda en gang... Men men. Det er ikke noe å gjøre med det. Det bare beviser en gang til at valge om å holde graviditeten for oss selv til over 12 uker, var riktig.
Venter på at blødningen slutter, så kjører vi på med en gang. Jeg vil bli gravid igjen!!!!
Er også spent på når el kommer. Tror jeg begynner å teste på cd 10.
 
Frustrasjonen blir så veldig veldig stor.. Når man mister for fjerde gang etter 4 år med prøving! Jeg føler med dere alle som har mistet ❤️
Selv testet jeg positivt for ei uke siden, i dag var testene negativ. Så da er det bare å vente på at blødningen skal starte. 4 + 4 i dag. Har tidligere mistet i uke 7, 14 og 5..
 
Last edited:
Jeg er så forbanna utålmodig... denne JÆVLA hCG'en,kan den ikke bare forsvinne... :(
jeg blir så trist av å se to streker når det ikke er noe inni meg lenger.. Det er utrolig trist.. jeg orker ikkeeeeeeeeee....
Jeg vil bare ha EL og mensen... slik at vi kan prøve igjen... :(
 
Jeg er så forbanna utålmodig... denne JÆVLA hCG'en,kan den ikke bare forsvinne... :(
jeg blir så trist av å se to streker når det ikke er noe inni meg lenger.. Det er utrolig trist.. jeg orker ikkeeeeeeeeee....
Jeg vil bare ha EL og mensen... slik at vi kan prøve igjen... :(
Jeg forstår deg så godt. Ikke nok med at man skal miste og slite lenge, så tar hele prosessen også så innmari lang tid. Håper kroppen din snart er klar til å prøve på nytt!
 
Jeg forstår deg så godt. Ikke nok med at man skal miste og slite lenge, så tar hele prosessen også så innmari lang tid. Håper kroppen din snart er klar til å prøve på nytt!
Jaaa :( det er så utrolig trist og tungt å se de to strekene... noe som var så utrolig gøy og positivt er nå bare leit og trist... Det er forferdelig syns jeg...:(
 
Jeg har ikke testet i etterkant av noen av abortene mine.. har bare gått ut fra at det har vært over ettersom hadde cytotec alle gangene.
Spent på når el kommer,ingen tegn enda! 10 dager siden!
Jeg vil også bare bli gravid igjen selv om jeg er så DRIIIIIIIIITA LEI av de deree ukene 4-12 da jeg aldri kommer lenger! Føler jeg har vært i 1.trimester i et år nå, siden jeg gar vært gravid i 3 omganger.
Snart er vi i mai, det var da jeg testet positivt i fjor... og så sitter jeg her nå uten ny baby og uten ny i magen..
Dyster statistikk på meg.... :(
 
Jeg har ikke testet i etterkant av noen av abortene mine.. har bare gått ut fra at det har vært over ettersom hadde cytotec alle gangene.
Spent på når el kommer,ingen tegn enda! 10 dager siden!
Jeg vil også bare bli gravid igjen selv om jeg er så DRIIIIIIIIITA LEI av de deree ukene 4-12 da jeg aldri kommer lenger! Føler jeg har vært i 1.trimester i et år nå, siden jeg gar vært gravid i 3 omganger.
Snart er vi i mai, det var da jeg testet positivt i fjor... og så sitter jeg her nå uten ny baby og uten ny i magen..
Dyster statistikk på meg.... :(

Kjenner følelsen. På halvannet år har jeg vært gravid i 37 uker. Er et svangerskap det...
i dag har jeg bare vært sint.
Sint fordi jeg kunne hatt en baby på snart et år. Eller en som var helt nyfødt. Eller en som var i magen min og laget liv.

Men Neida.
 
Kjenner følelsen. På halvannet år har jeg vært gravid i 37 uker. Er et svangerskap det...
i dag har jeg bare vært sint.
Sint fordi jeg kunne hatt en baby på snart et år. Eller en som var helt nyfødt. Eller en som var i magen min og laget liv.

Men Neida.

Jeg føler med deg, og kjenner følelsen..
er så drittlei dette her, kommer jo ingen vei!
Begynner å bli bitter kjenner jeg, og det liker jeg ikke, men faen heller!!!!!!
 
Jeg føler med deg, og kjenner følelsen..
er så drittlei dette her, kommer jo ingen vei!
Begynner å bli bitter kjenner jeg, og det liker jeg ikke, men faen heller!!!!!!

Bitter ja... sukk. Jeg orker ikke se eller høre om andre gravide. Det er for vondt. Da er jeg vel bitter.
 
Bitter ja... sukk. Jeg orker ikke se eller høre om andre gravide. Det er for vondt. Da er jeg vel bitter.
Idag har jeg blitt sur for William og Kate viser ungen sin,Sandra Lyng annonserer graviditet, og en venninne klager over at hun går på overtid... jeg har faktisk ikke KAPASITET til å glede meg. Sorry. Døren er lukket for øyeblikket.
 
Idag har jeg blitt sur for William og Kate viser ungen sin,Sandra Lyng annonserer graviditet, og en venninne klager over at hun går på overtid... jeg har faktisk ikke KAPASITET til å glede meg. Sorry. Døren er lukket for øyeblikket.

[emoji23]
Det er fælt å le men det er AKKURAT sånn det er!

Fra spøk til revolver. Hun legen jeg går til nå er også gravid. Og fokuset mitt nå må være på de to barna jeg allerede har. Sa hun og holdt seg på magen.
Javisst.
 
[emoji23]
Det er fælt å le men det er AKKURAT sånn det er!

Fra spøk til revolver. Hun legen jeg går til nå er også gravid. Og fokuset mitt nå må være på de to barna jeg allerede har. Sa hun og holdt seg på magen.
Javisst.
KØDDER DU?!?!!!!? Fyyy fffff :mad::mad:
 
KØDDER DU?!?!!!!? Fyyy fffff :mad::mad:

Nope...
vikarlege.. fastlegen min er sykemeldt.
Men nå har jeg spurt rundt og flere mener jeg bør ta kontakt med gynekolog som faktisk kan dette.. så jeg tenkte å ringe og bestille en time hos en jeg var hos da jeg var gravid i høst.
Jeg kan ikke sitte og vente og se hva som skjer. Jeg begynner å bli gammel.
 
Nope...
vikarlege.. fastlegen min er sykemeldt.
Men nå har jeg spurt rundt og flere mener jeg bør ta kontakt med gynekolog som faktisk kan dette.. så jeg tenkte å ringe og bestille en time hos en jeg var hos da jeg var gravid i høst.
Jeg kan ikke sitte og vente og se hva som skjer. Jeg begynner å bli gammel.
Herregud !!! Fy f altså, jeg hadde blitt så lei meg.... uff :(
 
Det er
[emoji23]
Det er fælt å le men det er AKKURAT sånn det er!

Fra spøk til revolver. Hun legen jeg går til nå er også gravid. Og fokuset mitt nå må være på de to barna jeg allerede har. Sa hun og holdt seg på magen.
Javisst.

Det er så idiotisk å si at jeg blir helt matt...
Akkurat som folk sier til meg nå:
Prøv å ikke tenk så mye på det du..

Jo takk for det du! snakkes... IKKE!
 
Back
Topp