Vi som liker grapefruktjuice!

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Uavhengig mirakeleffektene av denne juicen, så drikker jeg den fordi den er god. Synes Tines Sunniva er bedre enn den "Citrus Paradise" fra Rema 1000, men finnes det andre varianter som er gode, som bør prøves ut? :)

Kan dere ikke legge ut bilde av de dere liker best? Blir enklere for oss som ikke liker de til å ta de som smaker litt bedre [emoji16]

Hm...vil det ha noen effekt å drikke type frokostjuice med grapefrukt? Og finnes det? :)
Tåler ikke ren sitrus så godt, men om det er blandet med andre ting så har det pleid å gå bra

OMG, jaaa!!!!! Grapefruktjuice er det beste jeg vet!
Drn beste er en jeg kjøper i Sverige! Billig er den også!
God Morgon eller noe..

Dere er rare, sorry altså :sorry:

Jeg elsker også grapefruktjuice. Drikker cevita sin, men liker egentlig best Sunniva sin, men den er ikke å oppdrive her. Visste faktisk ikke at det er et kjerringråd mot å bli gravid før jeg las det her for noen uker siden[emoji1]

6accf12f3906a44483614dd9df16ec2c.png
a8fbe9f9601bda1e2f2422e2bae159bd.png

Jeg elsker også grapefruktjuice. Drikker cevita sin, men liker egentlig best Sunniva sin, men den er ikke å oppdrive her. Visste faktisk ikke at det er et kjerringråd mot å bli gravid før jeg las det her for noen uker siden[emoji1]

Jeg også liker Sunniva sin, men tenkte å prøve ut Cevitas, ettersom den finnes. Hvem vet - kanskje liker jeg den best? Må hvertfall prøves. ;)

Supert du la ut bilder!

Her er forresten den som er å få kjøpt på Rema 1000 for de som lurte. Den er god den også, men Sunnivas er kanskje bedre? Men smaken er som baken, alle får teste ut de forskjellige. :)

thumb_IMG_3259_1024.jpg

Slenger meg med. Grapefruktjuice er nam [emoji7] liker best Tine Sunniva sin variant. Synes fargen er så fin, føler jeg drikker nok litt ekstra eksklusivt [emoji23][emoji7][emoji172]

Back
Topp