Vi som ikke vet om det blir gutt eller jente:)

spent :)

Første møte med forumet
Jeg er gravid for andre gang, og vil ikke vite hvilket kjønn jeg går å bærer på!
Har inntrykk av at det er fåtallet som tenker som meg. Jeg synes det er så utrolig spennende å ikke vite:)
I feb.-09, fikk vi endelig møte krabaten som hadde laget liv i magen min i 9 mnd. Jeg var så spent på å se om det var gutt el jente! Den gangen kom det en prins:))
I januar får vi svaret på nr.2!!
 
Vi skal også vente, må ha litt spenning :o) Forrige svangerskap visste vi at ene tvillingen var gutt, men fikk ikke bekrefta at tvilling to var en jente før de var kommet til verden.. så var veldig spennende den gangen, så vil veldig gjerne vente med å vite kjønnet på lille mirakelet vårt denne gangen:o) Vi har jo klær til både gutt og jente :o)
 
Vi skal også vente
 
Vi vet heller ikkje kjønn. Viste det med storebror og lillesøster.. Ingen tror oss at vi ikkje vet det for eg er allt for forveden for slikt..
 
Vi skal heller ikke vite kjønnet.. :) Visste ikke med nr 1, synes det er spennende slik.
 
vi venter vi også.. det er så spennende og ikke vite. Dessuten vet alle hva de går å bærer på i magen, da er det også litt uvanelig i ikke vite:)
 
Back
Topp