Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei alle der ute
Jeg er i dag 8dpo, og har selvfølgelig ikke klart å motstå fristelsen med test.
Både jeg og samboer ser ultrasvak strek på 2 tester.
Noen flere som ser en strek her?
Så glad av å lese at noen som har prøvd lenge endelig lykkes! Du gir meg litt håp, har prøvd i mer enn ett år nå.Herregud!!
Da er det ikke bra oss.
Vi har prøvd lenge, og er søkt inn til IVF.
Har time 5.januar.
Og nå sitter den kanskje!! Kan ikke tro det.
Aldri mist håpetHjerSå glad av å lese at noen som har prøvd lenge endelig lykkes! Du gir meg litt håp, har prøvd i mer enn ett år nå.
Ser uten å myse Spennende! Håper på stigning og at spiren klorer seg fast. Lykke tilHei alle der ute
Tydelig strek der- minst like tydelig som min strek med tvillinger 10dpoHei alle der ute
Er du 10dpo i dag?Tydelig strek der- minst like tydelig som min strek med tvillinger 10dpo
Nei- er 23+6 med tvillinger. Men testa positivt med de 10dpo- synes din strek var minst like sterk, om ikke sterkere.Er du 10dpo i dag?
Åå gratulerer så myeNei- er 23+6 med tvillinger. Men testa positivt med de 10dpo- synes din strek var minst like sterk, om ikke sterkere.
Dette er mine, 10DPO. Tidligtest og vanlig. Vanlig var sterkest egentlig.Åå gratulerer så mye
Og tusen takk for et hyggelig svar.
Kan si at jeg mildt sagt er spent for morgendagens test.. Er så redd det er skyggestrek, samtidig som jeg har tatt 3 tester med samme streken på.
Håper er så stort
Se der ja!Dette er mine, 10DPO. Tidligtest og vanlig. Vanlig var sterkest egentlig.
Se der ja!
Vanlig ser faktisk sterkest ut ja.
Har du bilde fra dagen etter? 11dpo?