Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tenkt på det. Hørt flere si det er en nydelig opplevelse å finne utav dette når babyen blir født. Men tror jeg er for nyskjerrig av megHei! Er det flere her inne som tenker å ikke få vite kjønn før fødsel?
Sniker fra mai 2025. Å ikke vite kjønn er den fineste overraskelsen vi har gitt oss selv! Helt utrolig å få baby opp på brystet og at pappaen får se og fortelle kjønnHei! Er det flere her inne som tenker å ikke få vite kjønn før fødsel?
krevde mye selvdisiplin, spesielt siden det ble et par ekstra ultralyder på oss av ulike årsaker, men jordmødrene synes det var såå gøy at vi ikke visste.Ja, jeg er sååå nysgjerrig av meg - så føler dette blir den ultimate testen!Har tenkt på det. Hørt flere si det er en nydelig opplevelse å finne utav dette når babyen blir født. Men tror jeg er for nyskjerrig av meg![]()
Så gøy! Det var ingen jordmødre som forsnakket seg på UL heller? Hva fikk dere?Sniker fra mai 2025. Å ikke vite kjønn er den fineste overraskelsen vi har gitt oss selv! Helt utrolig å få baby opp på brystet og at pappaen får se og fortelle kjønnkrevde mye selvdisiplin, spesielt siden det ble et par ekstra ultralyder på oss av ulike årsaker, men jordmødrene synes det var såå gøy at vi ikke visste.
De var veldig forsiktige alle sammen. En av dem sa før hun begynte ultralyden "jeg blir å bruke han uansett hvilket kjønn det er, så vet dere det" og neste sa "han eller hun" hele veien. De var flinke å be meg snu meg bort når de måtte måle f.eks lårbein og man kunne potensielt se kjønnSå gøy! Det var ingen jordmødre som forsnakket seg på UL heller? Hva fikk dere?![]()
vi fikk ei jente!

På Haukeland får ikke far vite om ikke mor vil vite vet jeg. Usikker på om det er slik på andre sykehus.Jeg har ønsket en god stund å ikke vite, men samboer vil vite. Vi får se om jeg klarer å holde meg, eller får overtalt han. Vil tro det er lettere hvis man er to om det? Erfaringer med at bare den ene vet det?

Ååå. Da må vi kanskje bli enige før den tid hahhaPå Haukeland får ikke far vite om ikke mor vil vite vet jeg. Usikker på om det er slik på andre sykehus.
Jeg har vært på nok ultralyder i mitt liv til at det ikke er noe vits å holde det hemmelig. Ser det selv stort sett![]()
Så ingen som røpte det underveis? Og hvem «sjekket» og fortalte hvilket kjønn det var da du hadde født?Vi vil ikke vite kjønnet, og det samme gjorde vi med nr. 3! Helt fantastisk opplevelse å få vite etter fødselen![]()
![]()
Vi sa bare at vi ikke visste det, og ville se det selv når vi/jeg fikk henne opp på brystetSå ingen som røpte det underveis? Og hvem «sjekket» og fortalte hvilket kjønn det var da du hadde født?![]()

Jeg mistenker at det kan bli vanskelig å klare å holde det fra den som ikke vil vite, er så fort gjort at det glipper en "når han / hun kommer" i løpet av alle de månedeneJeg har ønsket en god stund å ikke vite, men samboer vil vite. Vi får se om jeg klarer å holde meg, eller får overtalt han. Vil tro det er lettere hvis man er to om det? Erfaringer med at bare den ene vet det?