Vi som har OUL i uke 33 (14.-20.aug)

Jeg har oul 14. August [emoji4]

18.august. Og tiden går såååå tregt

Vet dere hva det blir? Eller har dere en magefølelse som sier det ene eller andre?

Jeg aner ikke hva det blir, men magefølelsen sier gutt... :D

Har også OUL den uka! Magefølelsen sa gutt, helt til vi fikk vite at det var 70% sjans for jente på UL i uke 12. Nå aner jeg virkelig ikke.. :p

Har oul 14 august kl 09.30

Ingen magefølelse på kjønn. Tror jente siden jeg har to jenter fra før. Eldstejenta ønsker seg lillebror fordi hun "er lei av jenter".

Vet dere hva det blir? Eller har dere en magefølelse som sier det ene eller andre?

Jeg aner ikke hva det blir, men magefølelsen sier gutt... :D

Magefølelsen sier jente og på ul i uke 12 trodde han det var 60% sjanse for jente. Håper de kan si helt sikkert hva det er på oul:)

Hadde egentlig OUL 10.august, men kom hjem fra ferie og fant ny dato i postkassa. Så nå er det 15.august [emoji4] TUL 11+6, da var legen ganske sikker på at det var en gutt. Men kunne ikke si noe sikkert siden det var så tidlig. Så blir veldig spennende å se om det stemmer [emoji5]

Last edited:
Hadde egentlig OUL 10.august, men kom hjem fra ferie og fant ny dato i postkassa. Så nå er det 15.august [emoji4] TUL 11+6, da var legen ganske sikker på at det var en gutt. Men kunne ikke si noe sikkert siden det var så tidlig. Så blir veldig spennende å se om det stemmer [emoji5]

Kjedelig å bli flyttet 5 dager...! Vet de ikke at 5 dager er en liten evighet for oss gravide?? :P

Back
Topp