Vi som har OUL i uke 32 (7.-13.aug)

Vi har også fått sett en helt perfekt liten jente idag [emoji7] hun var litt trøtt og lå sammenkrøllet, så tok litt tid å vekke henne til liv så vi fikk se [emoji23]
 
Nå har vi vært på oul. Alt så veldig bra ut. Termin flyttet til 5. januar. Har en gutt i magen (men det visste jeg fra tidligere ultralyd)

Lykke til dere andre som har idag og dere som skal imorgen!

[emoji173]️ Gratulerer med vel overstått OUL! Ble du flyttet mye?
 
Nå har vi vært på oul. Alt så veldig bra ut. Termin flyttet til 5. januar. Har en gutt i magen (men det visste jeg fra tidligere ultralyd)

Lykke til dere andre som har idag og dere som skal imorgen!

Gratulerer så mye!! Veldig spent selv nå!
Oi såpass mye frem ja :) håper vi får termin litt før også :p
 
Gratulere så mye til alle som har vert til nå [emoji3] [emoji7]
 
Vi var også idag og fikk vite at vi skal ha ei jente! Hurra! Sprell levende og svært aktiv lita frøken. Sparka og boksa med armene. Fantastisk opplevelse.
 
Gratulerer alle sammen [emoji170][emoji178][emoji3]
 
Gratulerer så mye!! Veldig spent selv nå!
Oi såpass mye frem ja :) håper vi får termin litt før også :p

Takk! Du skal idag? Masse lykke til. Det blir spennende. Greit når man blir flyttet frem. Jeg hadde regnet med 4 dager frem utfra tidligere ultralyder jeg har hatt men så ble det enda et par dager [emoji846]
 
Takk! Du skal idag? Masse lykke til. Det blir spennende. Greit når man blir flyttet frem. Jeg hadde regnet med 4 dager frem utfra tidligere ultralyder jeg har hatt men så ble det enda et par dager [emoji846]

Jeg har vært nå :) han lå opp ned, så skal tilbake om to uker [emoji2] ble satt frem ei uke. Så termin ble 3. Januar :)
Hun synes det så ut som en gutt da [emoji170] noe vi egentlig visste :)
 
Jeg har vært nå :) han lå opp ned, så skal tilbake om to uker [emoji2] ble satt frem ei uke. Så termin ble 3. Januar :)
Hun synes det så ut som en gutt da [emoji170] noe vi egentlig visste :)

Så gøy. Ble satt enda mer fram du da. Det er jo egentlig bare fint :)
Fikk de ikke sett alt pga hvordan han lå? Derfor dere skal tilbake? Greit å få sett han igjen om ikke altfor lenge da [emoji846]
 
Så gøy. Ble satt enda mer fram du da. Det er jo egentlig bare fint :)
Fikk de ikke sett alt pga hvordan han lå? Derfor dere skal tilbake? Greit å få sett han igjen om ikke altfor lenge da [emoji846]

Ja derfor vi skal tilbake :) veldig greit det egentlig :) får vi sett han mer :))
 
Back
Topp