Vi som har mistet etter uke 12

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Moderator Marte, 24 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Marte Betatt av forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Det føles feil å ynskje velkomen inn hit, for ingen ynskjer å høyre til her inne. Dessverre er det mange som opplever å miste, og eg håper at det kan vere hjelp i å snakke med andre som har opplevd det samme.
    Sjølv om dette er ett trist underforum, er det ett viktig underforum.

Eg er Moderator Marte og er ansvarleg for dette underforumet. Eg skal gjere mitt beste for at dokker som er så uheldige å høyre til her inne blir godt ivaretatt.

Her inne kjem eg nok ikkje til å vere så aktiv, då eg tenkjer at det er dokker som har mista som skal styre og få hjelp av kvarandre. Men eg kjem til å titte innom og sende dokker varme ord og klemmer ein gong iblandt.

Ved tekniske ufordringar, tickere og sletting av brukere kan du kontakte meg eller leggje inn eit innlegg her:
    Teknisk support.

Me ynskjer å ha eit godt miljø på babyverden. Difor har vi utarbeida forumreglar som vi ber alle om å fylgje. Forumreglane finn du her!
    Husk på at det ikkje er tillatt å verve til Facebook eller andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.

Eg håper at dette underforumet kan gjere sorga litt lettare å bære. Om nokon bærer sorga med deg, faller ikkje heile vekta på deg åleine.
    :Heartblue
    Send meg ein PM om eg kan hjelpe med noko.

Helsing
    Moderator Marte

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden