Vi som har katt

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Lager en liten tråd på dette her jeg :) Koser dere fortsatt med kattene? Hvor mye skal man holde seg borte? Har selv en hund og to katter, og kjenner meg veldig usikker på dette med katt og smitte.

Jeg koser med katta som vanlig, og gjorde det med første og. Bare hold deg unna evt kattedo og bæsj :)

Jeg koser med katta som vanlig, og gjorde det med første og. Bare hold deg unna evt kattedo og bæsj :)

Så godt å høre :) Har holdt meg borte, men savner veldig å kose med dem. Di elsker å ligge oppå meg å sove, men det har di ikke fått lov til :rolleyes: Di har katteluke så di går ut å gjør sitt :D

Jeg koser med katta som vanlig, og skifter på kattedoen også. Må nesten gjøre det, ellers blir det ikke gjort :p
Men er veldig nøye med håndhygiene.
Har hatt katt siden jeg var lita :) Inkludert de to siste svangerskapene mine.

Men tenkte at jeg skulle prøve å få sambo til å begynne å gjøre det :) Det synes jeg han burde :)

Last edited:
Vi har også katt, men jeg koser, nusser og styrer som jeg alltid har gjort :) Hun er litt mer forsiktig med meg enn før, tråkker ikke på magen og er veldig var rundt meg. Mannen min tar kattekassen hennes da, uten å nøle engang. Det er bra :)

Hei.
En stykk katt i hus her og. Jeg koser med katten men ikke like mye snute til snute. Jeg skifter på kassa men vasker meg med såpe og antibac etterpå. Må vel være greit det håper jeg :)

Godt å høre at det er flere som koser med katten sin :) Da kan jeg gjøre det med litt bedre samvittighet :)

Back
Topp