Vi som har blødd i tidligere svangerskap *oppmuntringstråd*

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Hei :)
Ønsker å opprette denne tråden for å oppmuntre og gi håp til dere som blør. Ser det er flere av dere <3

Om dere som har hatt vellykkede svangerskap med blødninger skriver i denne tråden, så kan alle se hvor vanlig det faktisk er :) Håper dette kan bidra til å dempe mammanervene <3

Jeg selv har tre barn, og har blødd i alle svangerskapene. I et av det ganske mye fra uke 6 til uke 12.

Svigersøsteren min ble tidlig sykemeldt pga blødninger med sin første, har i dag en frisk treåring :)

Mamma blødde også en del i nesten alle sine svangerskap, men tror ikke det var i første trimester med noen. Usikker egentlig.

Så fin tråd :) god du er som kom på dette<3

Blod er abort for meg. Et vellykket svangerskap med verdens fineste datter<3 uten blødninger.
Sa uke 6.
Startet å spotte brunt i utfloden uke 11. Det endte med MA oppdaget 11+4.
Tror jeg går rett i kjelleren om jeg oppdager blod denne gang, men ser det er mange her inne det går bra med så det gir meg et lite håp<3

Blødde ved ett par anledninger sist. Hun er nå tre år :)

Spottet en god del fram til uke 12 sist, pluss noen litt kraftigere blødninger senere (rundt uke 28) i svangerskapet. Det resulterte i verdens fineste datter :D ❤️ spottet litt igår, men er ikke så bekymret for det :) slimhinnene er så skjøre når mann er gravid så det er fort gjort!

Hadde en blødning (eller kanskje det var 2-3, litt usikker, men husker veldig godt den første i alle fall) i forrige svangerskap. Fikk et friskt og flott barn. :-)

I svangerskapet med begge barna mine har jeg blødd litt. Med første blødde jeg litt rundt uke 6, men nr 2 blødde jeg litt til og fra, fra ca uke 6-12. Har nå to friske barn. Har også blødd litt denne gangen, men litt for tidlig å vite om det går bra enda siden jeg bare er 4+6. Skal på ul på torsdag så spent på om vi kan se hjerteaktivitet da. Vet også hvordan det er å miste, så håper å slippe det flere ganger.

Jeg forteller alle omtrent om mine blødninger jeg hadde for jeg hadde selv aldri hørt om noen som hadde blødninger :p blødde fra ca uke 8-14 før det gikk over i smerter (som fremdeles er der (27+4)) hos meg kom det "bobler" med blod, de mener det var morkaken som skrapte og styrte på og lå langt nede. Men alt er i skjønneste orden med frøken å alt er i rute! :D

Back
Topp