Vi som hører til Haugesund <3

Vi lå på scandic maritim. 10 min å gå til sykehuset og sykt bra frokost Vi lå der bare en natt( natt til innsett).
Akkuratt. God frokost er jo gøy! Hvor kommer dere ifra ? Hvordan var prisen ?
 
Akkuratt. God frokost er jo gøy! Hvor kommer dere ifra ? Hvordan var prisen ?
Vi bor i Stavanger , men uttak var kl 8 om morningen. Så for å slippe stå opp 5 og stresse så føltes det mye bedre og kunne spasere opp på 10 min. Vi hadde også sen utsjekk så jeg kunne gå tilbake og legge meg litt.
 
Vi bor i Stavanger , men uttak var kl 8 om morningen. Så for å slippe stå opp 5 og stresse så føltes det mye bedre og kunne spasere opp på 10 min. Vi hadde også sen utsjekk så jeg kunne gå tilbake og legge meg litt.
Så deilig. Vi bor og der, men hadde 3 netter sist pga ferjen som ikke gikk ofte pga storm og ville ikke risikere at den ikke gikk, at vi ikke rakk det. Så reiste tirsdag kveld- uttak onsdag - og innsett på fredagen. Vi brukte de dagene til å sove mye, spise mye god mat og kose oss da det hele ble veldig kjemisk, så det var deilig med en slags kjærestetur. Tenker vi gjør det samme nå og. Men husker ikke hvilket hotell vi hadde men at frokosten var god :) vi måtte kjøre til sykehuset da. Tror vi bestilte via coop, fikk noen rabatter. Hvordan var rommene og sengene på maritim ?:angelic: jeg syntes og det var deilig å gå å legge seg litt på rommet. Istedenfor på sykehuset.
 
Så deilig. Vi bor og der, men hadde 3 netter sist pga ferjen som ikke gikk ofte pga storm og ville ikke risikere at den ikke gikk, at vi ikke rakk det. Så reiste tirsdag kveld- uttak onsdag - og innsett på fredagen. Vi brukte de dagene til å sove mye, spise mye god mat og kose oss da det hele ble veldig kjemisk, så det var deilig med en slags kjærestetur. Tenker vi gjør det samme nå og. Men husker ikke hvilket hotell vi hadde men at frokosten var god :) vi måtte kjøre til sykehuset da. Tror vi bestilte via coop, fikk noen rabatter. Hvordan var rommene og sengene på maritim ?:angelic: jeg syntes og det var deilig å gå å legge seg litt på rommet. Istedenfor på sykehuset.
En liten miniferie altså:).
Rommet var fint men lite og badet var veldig lite( fikk såvidt plass på do).
Helt greit for 1 natt, men ville hatt noe større om jeg skulle vært der lenger.
Håper ikke det blir noe neste gang , selv om jeg ikke føler meg litt gravid en gang. :(
Er det ditt 2 forsøk?
 
En liten miniferie altså:).
Rommet var fint men lite og badet var veldig lite( fikk såvidt plass på do).
Helt greit for 1 natt, men ville hatt noe større om jeg skulle vært der lenger.
Håper ikke det blir noe neste gang , selv om jeg ikke føler meg litt gravid en gang. :(
Er det ditt 2 forsøk?
Takk for innspill, greit med litt større rom og at en får plass på badet ja :hungover:

Dette blir mitt 3. Hadde et fersk - ble gravid på første innsett =1 åringen min. Hadde 3 på frys- kun 1 overlevde og endte i MA nå for 2 uker siden, uke 9+3. Så dette blir andre forsøket, men 3 innsett. (Om vi kommer så langt)

Hvor mange dpo er du ? Får du medisiner nå?
 
Hei. Er det noen som vet hvordan gonal f og orgalutran skal oppbevares ?
Er det greit og ha det i skapet i pakken ?:happy:
 
Takk for innspill, greit med litt større rom og at en får plass på badet ja :hungover:

Dette blir mitt 3. Hadde et fersk - ble gravid på første innsett =1 åringen min. Hadde 3 på frys- kun 1 overlevde og endte i MA nå for 2 uker siden, uke 9+3. Så dette blir andre forsøket, men 3 innsett. (Om vi kommer så langt)

Hvor mange dpo er du ? Får du medisiner nå?
Er 8 dpo i dag, testdag på tirsdag neste uke, men fyrer nok av en i helga tenker jeg.
Nå går jeg på lutinus, helt grusom medisin. Tror jeg har fått alle bivirkninger som går an!

Off, så trist og høre , åsså hadde du kommet så langt ! Har du startet på medisiner? Hvor raskt etter en MA får du starte igjen?
 
Orgalutran vet jeg skal i kjøleskapet ( står på pakken tror jeg).
Global f er jeg ikke sikker på, ikke hatt den selv.

Okei.. På pakken står det skal ikke fryses og oppbevares i pakningsvedelegget for å beskytte mot lys, så blei litt usikker , angrer som bare det nå på at jeg ikke spurte på apoteket når jeg hentet ut:banghead:
 
Okei.. På pakken står det skal ikke fryses og oppbevares i pakningsvedelegget for å beskytte mot lys, så blei litt usikker , angrer som bare det nå på at jeg ikke spurte på apoteket når jeg hentet ut:banghead:
Hmmmm skal ikke si for sikkert! Går i surr med alle disse sprøytene. Var en sprøyte jeg bare hadde i pakningen i skapet , men klarer ikke huske hvilken.
Hvis det står den ikke skal fryses så gjør du ikke det:happy:
 
Hmmmm skal ikke si for sikkert! Går i surr med alle disse sprøytene. Var en sprøyte jeg bare hadde i pakningen i skapet , men klarer ikke huske hvilken.
Hvis det står den ikke skal fryses så gjør du ikke det:happy:

Måtte ringe til apotek for å sjekke ..blir helt stressa :nailbiting:og da sa de orgalutran kunne bare stå på benken så da kan jeg heldigvis slappe av:happy:
 
Hei. Er det noen som vet hvordan gonal f og orgalutran skal oppbevares ?
Er det greit og ha det i skapet i pakken ?:happy:
Gonal F skal være i kjøleskap så lenge det er uåpnet. Fikk du ikke brosjyren om gonal f med papirene dine ?
 
Bare 2kg igjen til jeg kan ringe for å få dato! Håper de forsvinner fort!
Så, må jeg ned minst 2kg til oppstart. Helst mer, men da har jeg en dato.
 
Forstår godt det. Ventingen er fæl! Det høres ut som du er på god vei! Plutselig er dagen der! :)

Ja, det kommer til å bli til stor glede :) Det skal jeg love deg
 
Da var vår forsamtale over, og uttak blir i uke 18! :) Litt lenge til, men sånt er det når praksis går foran. Så da krysser vi fingrene på at alt går på første forsøk og det blir en 2020 baby:rolleyes: Veldig hyggelige folk i Haugesund :):)
 
Da var vår forsamtale over, og uttak blir i uke 18! :) Litt lenge til, men sånt er det når praksis går foran. Så da krysser vi fingrene på at alt går på første forsøk og det blir en 2020 baby:rolleyes: Veldig hyggelige folk i Haugesund :):)

Så bra :D
Da har du absolutt noe å se frem til :D
 
Back
Topp