Vi som hører på BV Vi som har mistet *Presentasjonstråd*

En tråd i 'Vi som har mistet før uke 12' startet av Troillmor, 17 Mai 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. -Mamma til 3- Flørter med forumet

32 år gammel. Har 3 barn, på 11, 5 og 4 år. oppdaget at jeg var gravid i august, etter jeg sluttet på minipillen i mai/juni. Hadde ikke fått tilbake mens, så ante ikke åssen syklusen min var. Så fikk tidlig ultralyd, da jeg var 7+1. Men da oppdaget de tom fostersekk.. jeg hadde alle symptomer, stigende hcg, og ingen blødninger. Så da var faktum MA:(
    Etter å ha aldri opplevd dette før, var det virkelig ett slag i trynet. Føler jeg nesten ikke har lov å klage siden jeg har tre barn.. men selv om denne graviditeten var en overraskelse, så var den så ønsket :( etter vi mistet så kjenner vi på at vi virkelig ønsker en siste baby❤️
    Men redd for å miste igjen.. :( tok medisinsk abort på mandag, gikk fint for seg, blør enda (lørdag), så veldig spent på når vi kan prøve igjen..

• Hjertelig Hjertelig x 9
  2. Husmorjenta23 Andre møte med forumet

Jeg er da 23 år, blir 24 år i Oktober. Har samboer. Og lever et fint liv som ung ufør (100%). Har ingen barn fra før. Men det er veldig ønskelig nå. Hadde spontanabort da jeg kom akkurat til uke 6+0. Har litt depresjoner enda, selv om det skjedde for ca. 3 uker siden. Jeg klarte ikke å spise normalt osv, når jeg var på mitt verste etter det hendte. Men, er på "bedringens vei" nå. Jeg og min samboer skal prøve på nytt når tiden er inne for det igjen. Er ikke helt super gira på det enda.
    Hvordan det skjedde. Det startet først med en lett blødning (med lite blod). Også kom det sterke smerter i magen, smertene ble bare værre så da ble det å kontakte legevakten. Ettersom det hendte i en helg. Ble da gynekologisk undersøkt. Og der viste det seg tegn til spontanabort, dessverre. Ble også undersøkt for mulig graviditet utenfor livmoren. Det var det ikke.
    Har det ikke så enkelt nå, går litt opp og ned. Det tærer veldig mye inn på kroppen. Ble både fysisk og psykisk sliten av det som hendte. Jeg blødde i 3 dager, blødningen var som en kraftig menstruasjon.

Hilsen ei og en som ikke skal gi opp. Vi skal fortsette med å prøve når jeg er fysisk og psykisk klar for det igjen.

• Hjertelig Hjertelig x 4
  3. Bløtkake Flørter med forumet

Hadde prøvd i 5 måneder, ble gravid, og mistet babyen i uke 5. Mistet i oktober 2019:sorry:

• Hjertelig Hjertelig x 1
    Last edited: 12 Okt 2021 kl 19:02

Del denne siden