Vi som håper på å havne her

Trondheimsjenta

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Oktobergull 2022
Mailykken 2025
Tar en råsjans og skyter startskuddet for oktober 2022-gruppa. Selv er jeg bare på dag 1 av TR men dette er min måte å manifistere en oktoberbebbis på, så får vi se om det fungerer ;) Jeg har blitt overtroisk etter en fertility reading som fortalte meg at februar-mars var månedene hun så sto seg ut, enten med positiv test eller unnfangelse og at jeg kom til å se masse iguaner rundt tidspunktet. Dagen etter kom det en iguan-video opp på Tik Tok, det er ikke noe som vanligvis skjer. Ikke noe jeg vanligvis tror på men skal gi det en sjanse, selv om mange sikkert tenker jeg er naiv og rar :angelic:

Håper vi blir en solid, fin gruppe her om noen dager og uker, regner med førstemann med positiv test kommer inn om et par dager :wideyed::Heartred Måtte det bli masse høst-spirer!

Hei! Jeg håper også å havne her og har faktisk jobbet litt med affirmasjoner om at det er nettopp en oktoberbaby vi skal få. Så spennende med iguanen, da! Gleder meg til å se masse testing fremover :p

Last edited:
Jeg håper også på å havne her etter kjemisk i forrige pp Noen som har opplevd å bli raskt gravid etter kjemisk? Har et barn på litt over 2 år fra før, og håper så veldig på en liten bror eller søster!

Håper veldig på å havne her etter at første pp endte i sa i jula Har egentlig bestemt meg for ikke å teste like tidlig som sist, men ved 6 dpo kjenner jeg allerede jeg begynner å bli utålmodig etter å teste

Håper veldig at jeg kan flytte inn her når jeg tester 29. januar, 12 dpo:rolleyes: Skal virkelig ikke teste før 12 dpo denne runden! Har levert alle testene mine til samboer:laughing002

Satser på at jeg også havner her inne etterhvert… selv om det enda føles som en evighet før jeg vet om det blir tilfellet :smiley-angelic001

Har ikke kommet til dpo land enda, men satser (som Trondheimsjenta) på manifesteringens kraft og hiver meg med her :happy:

Måtte det spire og gro :dummy1: :dummy:

Håper veldig på å havne her selv, etter en SA i starten av november og en veldig svak positiv test idag :nailbiting:

Håper på å havne i alle termingruppene, jeg :hilarious:. Akkurat nå, håper jeg på å havne i denne :shy:.

Håper virkelig å havne her, men el lar vente på seg:shifty:
Blir isåfall min andre oktoberskatt, ikke ønskesituasjon men blir såpass mange år imellom at det går nok fint med felles bursdager:shy:

Back
Topp