Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: leonmamma
Leon vil nesten ikke såve han. Gir mme ca klokka 11 på kvelden, han såvner rundt 12. Våkner klokken 3, såvner igjenn klokken 4, våkner klokken 6-7, såvner igjen rundt 8-9 å våkner å vil opp rundt 10-11. Men når vi har fått stått opp, gitt han mere mat å skiftet på han å sånn, jo da såvner han.[>:] Typisk, når jeg er dønn våken. [:)]
ORIGINAL: Solvit
jeg ammer og lillegutt har begynt å sobe 5-6 timer på natta nå:)
ORIGINAL: leonmamma
Leon vil nesten ikke såve han. Gir mme ca klokka 11 på kvelden, han såvner rundt 12. Våkner klokken 3, såvner igjenn klokken 4, våkner klokken 6-7, såvner igjen rundt 8-9 å våkner å vil opp rundt 10-11. Men når vi har fått stått opp, gitt han mere mat å skiftet på han å sånn, jo da såvner han.[>:] Typisk, når jeg er dønn våken. [:)]
ORIGINAL: lene78
Nå ammer jeg - men gir ei flaske hver dag.. Og all den søvnen om natta høres deilig ut...
Gir egentlig ikke på kvelden - men kanskje det er det jeg skal begynne med? hvor mye gir dere gullene deres for å få sove så lenge i strekk?
Her pleier vi å få han til å sove mellom 10 og 11, så sover han til mellom 2 og 3, så et par timer .. og da sovner han og jeg ved puppen... Da på pupp - ikke mme - men kanskje jeg skal prøve å se om han sover lengre da?