Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ❤Håper ekstra mye på at hele svangerskapet går fint for seg for dere som har måttet jobbe litt ekstra for å bli gravide Gratulerer så mye til dere alle, og lykke til
Vi prøvde i nesten 5 år før det endelig klaffet. 5 lange harde årEr vi mange her inne som ble gravid etter IVF/ICSI?
Selv ble jeg gravid etter ett fryseegg som ble fryst ned som blastocyst etter ett ICSI forsøk.
Hva med deg?
6+5 nå
Dere med ferskforsøk, hvordan er symptomene(magen)? Jeg er 7+1 og fortsatt veldig øm.. Veldig ubehagelig å bruke vanlige bukser, og masse murringer om kvelden. Bli lett overstimulert etter egget festet seg, så mulig derfor Husker ikke at jeg var slik den gangen jeg ble naturlig gravid..
Føler oppblåstheten har roa seg her, men er så øm. Får ikke igjen de vanlige buksene mine da det rett og slett blir altfor ubehageligJeg har vært overstimulert så magen har vært skikkelig øm og oppblåst. Er i uke 8 i dag og nå har det meste av oppblåsheten gitt seg
jeg har ikke klart å gå med mine vanlige bukser så kjøpte inn noen gravid thigts fra HM, men i dag fikk jeg på meg buksene mine igjen og får nyte det så lenge det varer
Og veldig oppblåst, og vondt i rygg.Jeg er gravid på 5 forsøket med ivf, satt inn to egg. Hvordan regner jeg ut hvor langt jeg er på vei? Uttak 2.11. Tatt HCG prøve i dag så blir spennende å se hvordan den er i morgen.