Vi som ble gravid med IVF/ICSI

Solbæra

Forelsket i forumet
Er vi mange her inne som ble gravid etter IVF/ICSI?

Selv ble jeg gravid etter ett fryseegg som ble fryst ned som blastocyst etter ett ICSI forsøk.

Hva med deg?

Jepp, ICSI her. 4. ferskforsøk:happy::Heartred fortsatt veldig nervøs for at noe skal gå galt, men sånn er det vel for alle sikkert. Men det betyr ekstremt mye for oss å endelig ha en på vei. Vi har prøvd i 3 år.

Ja!:happy: Hadde 1.forsøk i januar 2020 (ICSI). Ble overstimulert og ingen innsatt...fikk 4 blasto på frys. Vi hadde 3 fryseforsøk siden: 1. negativ, 2. gravid men SA uke 5+1 (lav hcg), 3. gravid nå (uke 5+2) og ok hcg stigning:Heartred. Har ingen på frys, 3. forsøk ble innsatt 2 blasto. Håper det går nå!

Håper ekstra mye på at hele svangerskapet går fint for seg for dere som har måttet jobbe litt ekstra for å bli gravide :Heartred Gratulerer så mye til dere alle, og lykke til :Heartred

IVF her:dummy::dummy1:

Gravid på 1 runden og 1 innsett (fersk):Heartbigred

I dag er jeg 7+3, hvor langt er dere andre her ?:love7

Vi hentet ut egg i sommer, ble overstimulert så fikk ikke satt inn fersk.

Satt inn første frys i styrt syklus i september, endte med kjemisk graviditet :banghead:

Andre frys i styrt syklus ble satt inn i oktober, og sitter enda! :Heartred:happy:
Håper den sitter helt frem :love7

Vi har prøvd i 5 år :rolleyes:

Jeg er gravid etter IVF. 1 forsøk, 2 stimulering.

Dere med ferskforsøk, hvordan er symptomene(magen)? Jeg er 7+1 og fortsatt veldig øm.. Veldig ubehagelig å bruke vanlige bukser, og masse murringer om kvelden. Bli lett overstimulert etter egget festet seg, så mulig derfor:think005 Husker ikke at jeg var slik den gangen jeg ble naturlig gravid.. o_O

IVF her også, andre fryseforsøk med siste eskimo på frys etter vellykket ferskforsøk i 2018 :happy: Hvis denne holder helt inn synes jeg det er ekstra gøy at de er fra samme uttak, og smått absurd å ruge på et egg som ble hentet ut for nesten tre år siden.

Er 4+4 .

Dere med ferskforsøk, hvordan er symptomene(magen)? Jeg er 7+1 og fortsatt veldig øm.. Veldig ubehagelig å bruke vanlige bukser, og masse murringer om kvelden. Bli lett overstimulert etter egget festet seg, så mulig derfor:think005 Husker ikke at jeg var slik den gangen jeg ble naturlig gravid.. o_O

Jeg har vært overstimulert så magen har vært skikkelig øm og oppblåst. Er i uke 8 i dag og nå har det meste av oppblåsheten gitt seg:love7

jeg har ikke klart å gå med mine vanlige bukser så kjøpte inn noen gravid thigts fra HM, men i dag fikk jeg på meg buksene mine igjen og får nyte det så lenge det varer :knegg:

Jeg har vært overstimulert så magen har vært skikkelig øm og oppblåst. Er i uke 8 i dag og nå har det meste av oppblåsheten gitt seg:love7

jeg har ikke klart å gå med mine vanlige bukser så kjøpte inn noen gravid thigts fra HM, men i dag fikk jeg på meg buksene mine igjen og får nyte det så lenge det varer :knegg:
Føler oppblåstheten har roa seg her, men er så øm. Får ikke igjen de vanlige buksene mine da det rett og slett blir altfor ubehagelig:yuck:

Jeg er gravid på 5 forsøket med ivf, satt inn to egg. Hvordan regner jeg ut hvor langt jeg er på vei? Uttak 2.11. Tatt HCG prøve i dag så blir spennende å se hvordan den er i morgen.

Back
Topp