Vi sniker litt i køen :)

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
7/7 starter som en helt vanlig dag. Sovet godt om natten og fått sovet lenge siden storebror var på hyttetur. Våkner og klar for å være husmor igjen. Får ryddet og vasket inne og renset setene i bilen. Mannen kommer hjem med fisk og gjester til grillbesøk, så det passet fint at eg hadde ryddet. Storebror kommer hjem og under middagen i 8 tiden kjenner jeg at den 'slitne' ryggen begynner å bli tak som går hele veien rund og blir regelmessig. Tar meg en tur på do og det er ganske tydelige tegn på at noe er i gang. Men jeg tenker at de gjør ikke så vondt enda, klarer å skjule de for gjestene, så det kommer sikkert til å ta litt tid. Hvisker til min kjære at noe er på gang.
Kjenner de varer lenge, ca 1.20 min og kommer hvert 4/5 min. Men klarer fortsatt å skjule de. Ca kl 21.15 går gjestene og jeg kjenner at disse blir sterkere, så vi bestemmer oss for kjøre på klinikken. Må avlever storebror til mormor igjen på veien, så vi ankom KK ca kl 22.15.
22.30 blir jeg målt og jeg har 6cm åpning :D veldig fornøyd med det. Kjenner riene blir sterkere men ikke uutholdelige. Får legge meg i badekaret og riene kommer som perler på en snor. Kl 23.39 er det endelig over og jeg har fått premien vår i hendene. En nydelig liten prinsesse på 3215gr og 50cm lang. <3
Det var en rask og fantastisk fødsel. Så nå bare nyter vi synest av det nye familiemedlemmet vårt. :D

Gratulerer med lille jenten :-) Heldiggris! Høres ut som en fantastisk drømme fødsel :-) kos dere masse , gleder meg til barsel treff :-)

Gratulerer så mye ♥

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Det hørtes ut som en flott fødsel, gratulerer så mye med jenta :)

Gratulere med premien og med en god fødselsopplevelse!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Gratulerer så mye med den lille! :)
Høres ut som en veldig fin opplevelse! Godt at alt gikk så bra! :)
Fødte du i karet også?

så heldig du er med fantastisk fødsel :) Gratulerer :)

Back
Topp