Jeg__sitter__bak__blomsterbuketten__jeg
mamma til 2, ei på 16 og en på 5 og er gravid:)
Hei vi var på visning på bolig for 2 måneder siden.
På mandag denne uken fant vi ut at vi var veldig interessert i boligen i som vi har vert på visning på. Fant ut mye nytt om plassen som talte stor fordel som at arbeidsplassen til min mann kunne tenke seg og leid denne boligen. Samt at vi faktisk får mer i lån enn vi trodde.
Vi kontaktet megler på mandag. Også planla vi ny visning den 10 april..
Men i dag kontakter megleren oss og forteller at hun har solgt boligen i går.
NEI! NEI!
NEEEEEEI!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!
Like før vi begynner å gråte altså.
Fikk navn og adresse på de som kjøpte huset fra megler. Er en spansk familie som eier huset.
Tenkte og sende familien en sms..
Tips til hva skrive?
Noe sånt som "hei, Vi var på visning på huset dere kjøpte for 2 måneder siden. Vi fikk navn og tlf nr deres fra megler. Vi lurer på om dere kan være interessert i og selge huset?
Jeg synes vi burde skrive en del mer slik at de ikke tror det er tull..
Ønsker tips fra dere til hva skrive. Det skal ikke lyse desperasjon heller...
Jeg blir veldig glad for alle forslag. og veldig glad for alle kommentarer
vil ikke at de skal ta det helt feil eller finne det ubehagelig.
Dette er et veldig vanlig hus som ikke er så spesielt.
En grunn til at vi absolutt ikke ønsker og lete mer på nytt er jo at det er krevende og reise frem og tilbake langt inn i Spania for og se på hus. Særlig fordi det i Spania er sånn at en del meglere som markedsfører rivningsobjekter som fine hus. Da flyr en til Spania leier bil kjører en langt langt inn i Spania bor på hotell men så var huset en skulle se. Nei det var vist ikke bra likevel i hele tatt..
Ersj har så lyst og kjøpe dette huset var så klar for det! Tenkte at megler sikkert ventet til 10 april siden vi hadde en avtale, og tenkte hun ville kontakte oss om det kom endringer.. Men nå er huset altså solgt.
På mandag denne uken fant vi ut at vi var veldig interessert i boligen i som vi har vert på visning på. Fant ut mye nytt om plassen som talte stor fordel som at arbeidsplassen til min mann kunne tenke seg og leid denne boligen. Samt at vi faktisk får mer i lån enn vi trodde.
Vi kontaktet megler på mandag. Også planla vi ny visning den 10 april..
Men i dag kontakter megleren oss og forteller at hun har solgt boligen i går.
NEI! NEI!
NEEEEEEI!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!
Like før vi begynner å gråte altså.
Fikk navn og adresse på de som kjøpte huset fra megler. Er en spansk familie som eier huset.
Tenkte og sende familien en sms..
Tips til hva skrive?
Noe sånt som "hei, Vi var på visning på huset dere kjøpte for 2 måneder siden. Vi fikk navn og tlf nr deres fra megler. Vi lurer på om dere kan være interessert i og selge huset?
Jeg synes vi burde skrive en del mer slik at de ikke tror det er tull..
Ønsker tips fra dere til hva skrive. Det skal ikke lyse desperasjon heller...
Jeg blir veldig glad for alle forslag. og veldig glad for alle kommentarer
vil ikke at de skal ta det helt feil eller finne det ubehagelig.
Dette er et veldig vanlig hus som ikke er så spesielt.
En grunn til at vi absolutt ikke ønsker og lete mer på nytt er jo at det er krevende og reise frem og tilbake langt inn i Spania for og se på hus. Særlig fordi det i Spania er sånn at en del meglere som markedsfører rivningsobjekter som fine hus. Da flyr en til Spania leier bil kjører en langt langt inn i Spania bor på hotell men så var huset en skulle se. Nei det var vist ikke bra likevel i hele tatt..
Ersj har så lyst og kjøpe dette huset var så klar for det! Tenkte at megler sikkert ventet til 10 april siden vi hadde en avtale, og tenkte hun ville kontakte oss om det kom endringer.. Men nå er huset altså solgt.