snart3? Forelsket i forumet 28 Okt 2012 #1 tråd med våre viktigste tråder?? Ser mange av de andre forumene har det :)) Jeg klarer ikke å lage sånn men kanksje noen andre som klarer det?
tråd med våre viktigste tråder?? Ser mange av de andre forumene har det :)) Jeg klarer ikke å lage sånn men kanksje noen andre som klarer det?
J jhygtfrdew Gift med forumet 29 Okt 2012 #2 Enig. Må sikkert kontakte forumansvarlig for å få laget det:)
CasMal Forelsket i forumet 30 Okt 2012 #5 Høres ut som en veldig god ide:) jeg har ikke peiling på hvordan man lager slikt, men jeg kan alltids prøve og finne det ut:)
Høres ut som en veldig god ide:) jeg har ikke peiling på hvordan man lager slikt, men jeg kan alltids prøve og finne det ut:)
CasMal Forelsket i forumet 1 Nov 2012 #6 Etter litt prøving har jeg endelig fått det til:) Med god hjelp fra moderator Marthe, som forklarte hvordan jeg skulle få det til:) Så nå står den blandt topptråder:) Kom gjerne med innspill til flere ting som kan legges inn i denne tråden:)
Etter litt prøving har jeg endelig fått det til:) Med god hjelp fra moderator Marthe, som forklarte hvordan jeg skulle få det til:) Så nå står den blandt topptråder:) Kom gjerne med innspill til flere ting som kan legges inn i denne tråden:)