Vi skulle bare se..

SMT

Elsker forumet
svigermor og jeg...
vi var innom en butikk, for jeg skulle vise henne hvilken vogn jeg ville ha når babyen kommer..

svigermor likte vogna kjempegodt! [:)] så ville vi finne ut om den fulgte 2010 kolleksjonen, og det gjorde den ikke..  også hadde de bare en  igjen på lager.. 

... og vips... 

nå står vogna trygt inne på butikklageret med mitt navn på, og venter på å bli hentet i februar..  snille,snille svigers!!!  [:D][:D][:D]

sjekk gliset mitt:

Gratulerer med kjempe fin vogn:) Og så snill svigers du har[:)]

Så fin vogn. samme vognen som jeg vil ha. Bare jeg vil ha enten svart eller den med forest farge :) snill svigermor [:)]

jeg kikka også på forrest, men syns selv at den ble litt for mørk.. 
men den er fiiin den også!

Har bare sett bilde av den på nettet, må se i butikken i morgen trur jeg. Har bestemt meg for å kjøpe et eller annet til barnet i morgen vist det går bra på ul [:)]

gratulerer, ser veldig ut som det er den fargen vi har på vognen til Embrik .
Men vi har en mye eldre modell da, kjempe fin. Er den litt lyse grønn aktig med en rosa stripe på siden?

Det var snilt da, kjempe fin vogn! [:D]

Gratulerer, den vogna hadde vi med førstemann, du blir fornøyd[:)]

ORIGINAL: Svartengel

Gratulerer med nydeleg vogn[:)][:)][:)]

åå så snill svigermor du har [:)]

[:D]kjempe fin

Veldig fornøyd ja [:D]

Tok meg selv i å vugge på vogna i butikken i går..   Ei som gleder seg eller???
*flaut!*[8|]

Gratulerer med ny vogn, den var kjempe fin [;)] Så snill svigermor du har...
Med først mann fikk vi stokke senga av svigers, kjempe fornøyd [:D]

Vet ikke helt hva slags vogn jeg vil ha denne gangen, har 2 vogner, men vil ha en søsken vogn siden lille gulle er 2,4år da denne lille spire blir født. Vil ha en som ikke er så stor.

ORIGINAL: *FrøkenStrøken*

Gratulerer med ny vogn. Skal ha sånn vi og men skal kjøpe j Sverige for det blir det 6500 norske :)

Signerer den ja:-) Sjekket den samme:-)

Oi, ja, enig med at svigersen er snille=) Noen som gleder seg til å bli besteforeldre og da??:)

Men du og du for noen priser!! Vi har ikke begynt å se på noe enda vi, men tilfeldigvis har vi fått vogn og bilsete til baby, og vogga er og klar, er den jeg brukte når jeg var lita:)

Back
Topp