Vi skravler i september

Spørs om denne mnd går like fort som August eller ikke [emoji848][emoji28]
 
Uff, denne mnd skal være sukkerfri!

Enn så lenge sover baby faktisk igjennom, selv med litt gråting! Håper ikke jeg ødela det nå!
 
God morgen

Noe kjipt å våkne klokka fem. Når man har fri. Og skal kjøre hjem svært sent i natt etter bryllup med full bil.
 
God morgen jenter. Startet september med unge med 40 i feber. Lite søvn men helt ok.
 
Lite søvn her også. Sovnet av under legging i går kveld, våknet ca 2 og var sulten som en skrubb og måtte spise, sovnet igjen ca 0430 og ble så vekket ca 5 og nå er jeg SÅ sulten! Brødrister ferdig.

God morgen:p
 
Skulle ha banan loff og cola til syke gutten. Så kom bestillingen fra syke guttene får og syke guttene bestemor .... * sukk* glad ikke minste mann kan snakke ennå [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
2213a3ab37ce24b76fd499250bf4c614.jpg
 
God september [emoji4]

Jeg har nå rett og slett startet september md sår hals, pottetett nese og verkende kropp [emoji852]️
Hodepine ut av en annen verden, men den har jo vært kronisk siden april...

Herremin..
 
Kos deg i bryllup :)

Det skal jeg.

Skal ikke være der før 18, men må ha tømt bilen for barneseter og baggasjegitter siden jeg skal ha 6 passasjerer på vei hjem. Går det altså, men da må setene i bagasjerommet selvsagt opp og gitteret av.

Og før stolene skal ut skal vi på handletur.
 
God september [emoji4]

Jeg har nå rett og slett startet september md sår hals, pottetett nese og verkende kropp [emoji852]️
Hodepine ut av en annen verden, men den har jo vært kronisk siden april...

Herremin..
God bedring.
 
Back
Topp