Vi skal være

ja absolutt, husker jeg sa sist at jeg var så glad jeg ikke var høygravid på sommeren :P
hadde termin i slutten av februar, men var ganske styrete å få på seg vinter støvler og ute dress med svææær mage også ;)

Ser for meg at det blir tropesommer i år. :P
Opplevde det i 2006 og 2008 :P

Blir å kjøpe inn ett lite basseng dersom det blir hett, så man kan kjøle seg ned om nødvendig :)

Sist hadde jeg termin i oktober,syns det var helt greit å være gravid på sommeren.

heller gravid i sommer, enn som sist.. da fødte jeg i mai.. og jeg følte meg bare så bleik, feit på stranda.. trivdes ikke i det hele tatt... dessuten er det deilig å slippe støvler, klær.. DET får jeg hetetokter av :P

Jeg er bare glad det er da jeg skal være høygravid og ikke på vinteren. Mye mer slitsomt med alle klærne man skal ha på seg og en liten fra før som må ha hjelp til å kle på seg. For ikke å snakke om alle klærne man trenger når det er vinter som man kun får brukt en liten periode... Gleder meg til sommer, sol og varme jeg..

gleder meg også litt til å få vist fram magen, sist gang så var jo magen alltid gjemt bak en svær jakke når den endelig begynte å vises.

¤BabySunshine¤ skrev:
Jeg er bare glad det er da jeg skal være høygravid og ikke på vinteren. Mye mer slitsomt med alle klærne man skal ha på seg og en liten fra før som må ha hjelp til å kle på seg. For ikke å snakke om alle klærne man trenger når det er vinter som man kun får brukt en liten periode... Gleder meg til sommer, sol og varme jeg..

Enig :)

Jeg bor i Tromsø, så trenger ikke å bekymre meg for varme på sommeren siden gjennomsnittstemp i juli er ca 12 grader her 

Må ærlig inrømme at jeg ikke ser frem til å være høygravid i sommer.. Men om sommeren blir som fjorårets blir det ikke mye sommer å gå gravid i!

Men ting er jo positivt.. Tenk så mange lekre kjoler vi kan smukke oss i!

ASOS Maternity Dress In Print With Double Skirt  ASOS Maternity Dress In Cotton Breton Stripe

ASOS MATERNITY Lace Skater Dress  ASOS MATERNITY Puff ball skirt in jersey

ASOS Maternity Skirt In Stripe  Mom2moM - Maxidress Belucci Love By Isabel

Mama-licious - Roxanne Short Dress  Mom2moM - Dress Silk Design

Flotte kjoler!! Jeg fødte i november sist, så jeg har liggende noen mamma-vennlige kjoler enda :)

Med min førstefødte gikk jeg høygravid på sommeren. Syntes slettes ikke det var ille. Slapp å tenke på masse klær som skulle på. Gikk i singletter, skjørt og slippers stort sett hele sommeren :) Godt! Verst var vel igrunnen nettene, men de er jo drøye uansett sist i svangerskapet!

SeptemberSpira skrev:
heller gravid i sommer, enn som sist.. da fødte jeg i mai.. og jeg følte meg bare så bleik, feit på stranda.. trivdes ikke i det hele tatt... dessuten er det deilig å slippe støvler, klær.. DET får jeg hetetokter av :P

Enig med deg der. Jeg fødte i april, og trodde kroppen skulle være tilbake til sommeren (optimist he he).. Nå har jeg iallefall en god grunn til å være feit:). Er allikevel veldig spent på hvordan det er å gå gravid om sommeren. Er varm av meg fra før av, så hvis det blir tropevarme kan det blir en veldig svett sommer:).

Fekk forferdeleg masse vatn forrige gang, så er litt spent på sommar-magen! Men blir kjekkare å gå med babymagen om sommaren enn deigmagen! Var til syden tre mnd etter fødselen, og gjekk som regel rundt i handkle;-)!!

Gleda meg til sommar og babymage eg:-)

Jeg bodde i  og bor fortsatt i Tunisia... Flyttet hit 23.juli 2011,var da 26 uker på vei eller noe,og fødte i Libya i oktober.. i sommer var det enkelte dager på 43 grader i skyggen...jeg kan love dere at sommeren i Norge er ingent
ing hehe....Flere ganger det nesten svartnet for meg ..... nå blir det og reise til Norge om noen mnd tenker jeg ;)

lady-T skrev:
Må ærlig inrømme at jeg ikke ser frem til å være høygravid i sommer.. Men om sommeren blir som fjorårets blir det ikke mye sommer å gå gravid i!

Men ting er jo positivt.. Tenk så mange lekre kjoler vi kan smukke oss i!

ASOS Maternity Dress In Print With Double Skirt  ASOS Maternity Dress In Cotton Breton Stripe

ASOS MATERNITY Lace Skater Dress  ASOS MATERNITY Puff ball skirt in jersey

ASOS Maternity Skirt In Stripe  Mom2moM - Maxidress Belucci Love By Isabel

Mama-licious - Roxanne Short Dress  Mom2moM - Dress Silk Design

Hvor er disse klærne fra?

*Nyperose* skrev:
Hvor er disse klærne fra?

De 5 første er fra ASOS (Maternity) og de 3 siste fra nelly.com (Mamma) :)

Har september unge fra før av også. Så sommeren ser jeg ikke frem til som gravid! :P
Følte meg som en stranda hval på stranden! :P

Back
Topp