Vi skal prøve å få barn igjen!

Venterpåspire

Forelsket i forumet
Hei alle dere jenter! Nå har jeg ikke vært her inne siden juni 2008, etter at Markus kom til verden. Nå har jeg lest igjennom en del poster, og det ser ut som dere har det bra alle sammen! :-) jeg ser også at noen allerede er gravide, og nå har vi bestemt oss for å prøve igjen vi også! Var hos legen å tok ut spiralen i dag, så dette kan bli spennende! Er litt nyskjerrig på dere som har hatt hormonspiral, og hvor fort dere ble gravide..
 
Hei! Så koselig å se deg igjen! Lykke til med prøvinga. Håper det klaffer fort. :)
 
Lykke til med prøvingen! :)
 
Masse lykke til med prøvingen :-)
Hos oss gikk det fort fra jeg fjernet hormonsprialen. Fjernet den i oktober og testet positivt i begynnelsen av januar.
 
Hei og koselig å se deg igjen :) Ønsker deg masse lykke til med prøvingen.. :) Håper det klaffer fort :) Fjernet spiralen selv i desember 2010, men så langt ikke festet seg noen spire her :( Hadde mirena-spiralen. Og jeg har alltid hatt uregelmessig mens. og har det fortsatt :P

Håper det klaffer for oss begge snart :) Er noen tunge dager innimellom rundt dette merker jeg :/
 
Masse lykke til med prøvingen!! :o)
En spennende tid foran dere!!
 
Back
Topp