monicabebe
Forumet er livet
http://www.solia.no/reise-til/Tyrkia/Kemer/Hotel-Kemer-Resort/
Kan ikke si jeg gruer meg...akkurat bestilt nå!!
Kan ikke si jeg gruer meg...akkurat bestilt nå!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lenemor
Æsj, det så skikkelig ekkelt ut - jeg orket rett og slett ikke å kikke noe særlig der [8D]
ORIGINAL: monicabebe
Godt dere ikke er misunnelige da, lenemor og almyrida.......for dere får IKKE være med[8D][;)]
Vi reiser søndag om to uker, faktisk...så det blir digg. Og det ligger i Kemer, for de som lurte på det! Vi gleder oss vilt til å pakke en stooor stabel med bøker hver, og så bare slappe av og nyte livet i litt luksus noen dager. DIGG!!
Godt dere ikke er misunnelige da, lenemor og almyrida.......for dere får IKKE være med[8D][;)]
Vi reiser søndag om to uker, faktisk...så det blir digg. Og det ligger i Kemer, for de som lurte på det! Vi gleder oss vilt til å pakke en stooor stabel med bøker hver, og så bare slappe av og nyte livet i litt luksus noen dager. DIGG!!
ORIGINAL: *Kine*
Tanta mi m/fam skal samme sted samtidig som dere[;)] [;)]Hørtes DIGG ut!! Har nettopp komt hjem fra Tyrkia selv (Alanya) og kunne LETT tatt en tur til i sommer om jeg hadde hatt råd[8D]