Vi skal hit vi!!

monicabebe

Forumet er livet
http://www.solia.no/reise-til/Tyrkia/Kemer/Hotel-Kemer-Resort/

Kan ikke si jeg gruer meg...akkurat bestilt nå!!

Det så utrolig deilig ut[:D] Kos dere[;)]

Åhhhh herlig!!! Kan jeg bli med????[:D]

kommer meg ikke inn fra denne pcen her.. men ser det er tyrkia... og hørte av sanders mamma at det var sykt fint..[8D] sladderen går nemlig[8D][:D] så jeg får smøre meg med tålmodighet litt til...[:D] det blir nok deilig for dere det tenker jeg[:D][:D]

Æsj, det så skikkelig ekkelt ut - jeg orket rett og slett ikke å kikke noe særlig der [8D]

ORIGINAL: lenemor

Æsj, det så skikkelig ekkelt ut - jeg orket rett og slett ikke å kikke noe særlig der [8D]

Signerer faktisk lenemor.. Kjenner at jeg blir ikke misunnelig en eneste plass..

[&o][&o][8D]

*sukk* jeg må innrømme at jeg i alle fall er misunnelig! Det så utrolig herlig ut![:)]

Det så deilig ut, skjønner at du gleder deg ja.

Hvor hen i Tyrkia er det?

Så herlig ser kjempe fint ut :-)
Når drar dere?
Har selv akkurat bestilt bryllupsreise til Tyrkia

Godt dere ikke er misunnelige da, lenemor og almyrida.......for dere får IKKE være med[8D][;)]

Vi reiser søndag om to uker, faktisk...så det blir digg. Og det ligger i Kemer, for de som lurte på det! Vi gleder oss vilt til å pakke en stooor stabel med bøker hver, og så bare slappe av og nyte livet i litt luksus noen dager. DIGG!!

ORIGINAL: monicabebe

Godt dere ikke er misunnelige da, lenemor og almyrida.......for dere får IKKE være med[8D][;)]

Vi reiser søndag om to uker, faktisk...så det blir digg. Og det ligger i Kemer, for de som lurte på det! Vi gleder oss vilt til å pakke en stooor stabel med bøker hver, og så bare slappe av og nyte livet i litt luksus noen dager. DIGG!!

da får vi ikke sett hverandre da monica, for dere blir borte den uka vi er på østlandet da [&o]

Tanta mi m/fam skal samme sted samtidig som dere[;)] [;)]Hørtes DIGG ut!! Har nettopp komt hjem fra Tyrkia selv (Alanya) og kunne LETT tatt en tur til i sommer om jeg hadde hatt råd[8D]

ORIGINAL: *Kine*

Tanta mi m/fam skal samme sted samtidig som dere[;)] [;)]Hørtes DIGG ut!! Har nettopp komt hjem fra Tyrkia selv (Alanya) og kunne LETT tatt en tur til i sommer om jeg hadde hatt råd[8D]

Så koselig med familien din på samme sted da....kanskje vi treffer dem? Og ja, Tyrkia er fint. Har vært flere steder før, og har vært veldig fornøyd må jeg si!

Back
Topp