Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var på UL idag og fikk sjokk da jordmor så at det var 2 nurk i magen min! 2 jenter! Det stod bra til med begge to. Terminen ble satt til 28. juli. Bor i Oslo, men skal flytte til Porsgrunn snart. Noen flere fra området som skal ha tvillinger rundt den tiden?
Litt sjokket med en gang, men ellers er det bare moro! Helt utrolig at det skulle skje oss! [:D] Vet du noe om hvordan det er med økonomisk støtte når man får tvillinger? Tenker da spesielt på engangsbeløp.
Gratulerer så mye! Jeg venter også tvilling-jenter, har termin 13 mai.. Vet ikke om man får noe ekstra engangs-stønad, det bør du høre med trygdekontoret om. Eneste rettigheten jeg har hørt om er at man får 5 uker ekstra perm (v/100 %lønn) eller 7 uker (v/80%lønn). Man kan velge å forlenge permisjonen, eller la far ta den ut når ungene kommer. Hos oss gjør vi det slik at mannen min skal være hjemme sammen med meg når ungene kommer, regner med at vi får nok å henge fingrene i! [:D]
skulle jammen meg bare mangle også, burde fått ekstra støtte når det er to på en gang. er ikke akkurat som å få to etterhverandre hvor man kan arve av hverandre
Også er det endel butikker som gir tvilling-rabatter. To av samme plagg= betal for en. Er det H&M tro???? Er ikke helt sikker, men vet tvillingforeldreforeninga har egen hjemmeside, hvor dere helt sikkert kan finne masse nyttig info