Vi skal ha TVILLINGER<3 *bilde*

mammantilPIA

Forelsket i forumet

To nydelige skapninger den ene 10 mm lang og den andre 9 mm lang<3<3 kjenner hjertet mitt svulmet når jeg så de blinkende hjerteneemoticon Tilbake om to uker , gleder meg så jeg ikke kan vente!!! Tenk TO babyer hahaha Pappaen ble helt grå hahahaha

Så utrolig gøy! Gratulerer så masse! Er tante til tvillinger, og det er så gøy :)

Hurra <3  Gratulerer så masse med 2 bankende hjerter ;-) Hehehe, kan tenke meg at pappaen ble litt grå i ansiktet når han fikk den beskjeden ;)

Huff, jeg blir helt nervøs av å se på.. Skal på ul om ei uke, og er disponert for tvillinger. Har og vært mer kvalm nå enn sist. Tviler egentlig på det, men det skal bli spennende å se ;)

Uansett: Gratulerer :)

Huff, jeg blir helt nervøs av å se på.. Skal på ul om ei uke, og er disponert for tvillinger. Har og vært mer kvalm nå enn sist. Tviler egentlig på det, men det skal bli spennende å se ;)

Uansett: Gratulerer :)

Herlig! Gratulerer <3 <3

Så morro :D

Gratulerer med to hærligheter :D

Selv går vi å er veldig redde her selv. Har måtte fjerne tvillinger før, så sjansen er jo der, ååååh, nervøøøøs for ul neste uke, har drømt masse drømmer om tvillinger, å andre tuller med meg om at det er det...

Hurra for tvillinger i maven din ::D :D

Gratulerer, så gøy!! Håper alt går bra og at det blir et flott svangerskap!

Wææææ!:):) Gratulerer!Det kan bli travelt Så morro at dere endelig har lykkes!:)

Gratulerer så masse med tvillinger :)

Selv venter jeg også tvillinger den ene var 7mm og andre 5mm på mandag :)

Gratulerer masse!!!! Bare å kjøpe 2 ting av alt fremover nå!! =)

Ojojoj! Så spennende :D
Skjønner at mannen ble litt...rar da ;) Men han har jo goood tid til å venne seg til tanken... Hihi :) 

Back
Topp