Vi skal ha skumleste halloweenhuset i gata!!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
"Pappa og Agnes skal være fugler, du mamma skal være Hello Kitty, og jeg skal være Tingeling.. Vi skal ha Tingelinggodterier, og.. og .. og glitter!!"

For det første så tror jeg kanskje hun misforstår konseptet halloween littegranne, og for det andre så aner jeg IKKE hvor hun har halloween fra i April..emoticon emoticon

Nja... Hadde jeg møtt en voksen kvinne utkledd som Hello Kitty - vel - jeg hadde blitt redd!
Lover og kors på halsen.
Høres skummelt ut hele greia,lykke til med å innføre halloween til ca 17 mai eller noe slik...emoticon De har jo mye rart oppi topplokket de små. Lov å legge ut et bilde av deg selv som Hello Kitty da.

Baah, BV har blitt som Facebook på en dårlig dag..emoticon  Ser ikke hva som blir skrevet joo..emoticon

MICAmor skrev:
Nja... Hadde jeg møtt en voksen kvinne utkledd som Hello Kitty - vel - jeg hadde blitt redd!
Lover og kors på halsen.
Høres skummelt ut hele greia,lykke til med å innføre halloween til ca 17 mai eller noe slik...emoticon De har jo mye rart oppi topplokket de små. Lov å legge ut et bilde av deg selv som Hello Kitty da.

Ja, hadde vel blitt litt skremt jeg også tenker jeg..emoticon  Forklarte at det var leeenge til halloween enda, så det spørs jo om hun syns det er så gøy når oktober kommer og det skal være mørkt ute!emoticon

MICAmor skrev:
Lover og kors på halsen.

Ja, hadde vel blitt litt skremt jeg også tenker jeg..emoticon  Forklarte at det var leeenge til halloween enda, så det spørs jo om hun syns det er så gøy når oktober kommer og det skal være mørkt ute!emoticon

Back
Topp