Vi skal ha ny seng!

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Vi har jo kjøpt oss hus *skryte skryte*, og skal kjøpe oss seng. Jeg vil den skal se ok ut, være bra for ryggen og vare leenge :) vi skal forresten sove med bebisen oppi der, hvis det forandrer noe :) prisklasse opp til 15.000 ish :) kjør på med erfaringer og forslag!

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer med hus! ☆ Vi har en Jensen diplomat seng. Har hatt den i mange år og den er like god. Senga vår er 180×200. Stor og veldig god. Er til å anbefale!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Vi kjøpte svane zenit kontinental for fem år siden. Elsker den senga! Eneste senga ryggen min har det bra i.

Vi kjøpte hos Møbelringen. Koster 25.000 ca der.

VIlle kjøpt en 180 seng da ihvertfall :) Vi har 160 og det er ikke plass til flere, hehe.
Og husk å prøveligg! Noen liker myke og noen liker harde madrasser :)

Vi har en fra living. Selve sengen koster 6000 men så kjøpte vi ny overmadrass til 3000 tror jeg det var (en ganske tjukk en), og merker stor forskjell!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte jeg skulle foreslå Jensen kontinentalmadrasser. Det har vi og er veldig fornøyd, men ligger vel på ca det dobbelte av den prisen du anslår (den vi har i alle fall). Jeg ville reist på Bohus eller Møbelringen f.eks og snakket med de i sengeavdelingen der. Vi fikk god hjelp da vi handla vår og du kan prøveligge senger i riktig prisklasse..... :-) Og så anbefaler jeg å gå for 180 bred seng om dere har plass til det, er gull verdt når det kommer flere enn to oppi senga... ;-)

Lykke til med sengeletingen, og gratulerer så mye med nytt hus!! :-D

Tempur seng, vet ikke hvor mye det koster da :/ Men tempur er veldig bra :)

Vi kjøpte ny seng tidligere denne uka. Greia er at svigerinne og svoger kjøpte samme senga i fjor når hun var gravid, og hun kjøpte samme senga som et vennepar når de var gravide året før der igjen. Dette var den vi endte opp med også, og vi kunne ikke vært mer fornøyd!!!

Det er en jensen nova max, kontinental. Den er på tilbud hos Skeidar (om du går for fjorårets farge som er en mørk mellomgrå), og denne uken får du halv pris på gavlen også om du handler senga. Med gavlen som egentlig koster 4000 kr så endte vi på 18 000 kr for sengen, men denne må man jo ikke ha med. Ordinært med seng gavl og frakt ligger den på nærmere 26 000 kroner.

http://www.skeidar.no/produkter/nova-max-kontinental-madrass-180x200-cm <---- dra på skeidar og prøv den, det gjorde vi :)

Greia var at vi ville ha minst 180 cm og en som ikke var så myk at babyen ble for påvirket av våre bevegelser. Jeg merker ikke at sambo legger seg eller rører på seg på sin ende, han merker ikke at jeg stuper kråke i søvne. Vi hadde en grei seng fra før, men kjøpte ny fordi jeg er gravid og vi skal ha babyen der sammen med oss i perioder. SÅ fornøyd!! Virker som en Skeidar-selger nå, men er bare henrykt over sengen vi fikk i hus på tirsdag :)

Gratulerer med ny seng;) Vi og handlet på skeidar, kjøpte svane intelligel, verdens beste seng, spes hvis man sliter mer ryggen.

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Vi kjøpte ny seng tidligere denne uka. Greia er at svigerinne og svoger kjøpte samme senga i fjor når hun var gravid, og hun kjøpte samme senga som et vennepar når de var gravide året før der igjen. Dette var den vi endte opp med også, og vi kunne ikke vært mer fornøyd!!!

Det er en jensen nova max, kontinental. Den er på tilbud hos Skeidar (om du går for fjorårets farge som er en mørk mellomgrå), og denne uken får du halv pris på gavlen også om du handler senga. Med gavlen som egentlig koster 4000 kr så endte vi på 18 000 kr for sengen, men denne må man jo ikke ha med. Ordinært med seng gavl og frakt ligger den på nærmere 26 000 kroner.

http://www.skeidar.no/produkter/nova-max-kontinental-madrass-180x200-cm <---- dra på skeidar og prøv den, det gjorde vi :)

Greia var at vi ville ha minst 180 cm og en som ikke var så myk at babyen ble for påvirket av våre bevegelser. Jeg merker ikke at sambo legger seg eller rører på seg på sin ende, han merker ikke at jeg stuper kråke i søvne. Vi hadde en grei seng fra før, men kjøpte ny fordi jeg er gravid og vi skal ha babyen der sammen med oss i perioder. SÅ fornøyd!! Virker som en Skeidar-selger nå, men er bare henrykt over sengen vi fikk i hus på
tirsdag :)

Signerer denne! Vi kjøpte denne senga når det var salg på nyåret. Beste investeringen vi har gjort. Jeg sliter mye med ryggen men denne senga ligger jeg godt i :) og god plass også, vi gikk fra en 1,50 seng til 1,80 nå, føles som det er mye mer enn 30 cm ekstra :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp