Vi kjøpte ny seng tidligere denne uka. Greia er at svigerinne og svoger kjøpte samme senga i fjor når hun var gravid, og hun kjøpte samme senga som et vennepar når de var gravide året før der igjen. Dette var den vi endte opp med også, og vi kunne ikke vært mer fornøyd!!!
Det er en jensen nova max, kontinental. Den er på tilbud hos Skeidar (om du går for fjorårets farge som er en mørk mellomgrå), og denne uken får du halv pris på gavlen også om du handler senga. Med gavlen som egentlig koster 4000 kr så endte vi på 18 000 kr for sengen, men denne må man jo ikke ha med. Ordinært med seng gavl og frakt ligger den på nærmere 26 000 kroner.
http://www.skeidar.no/produkter/nova-max-kontinental-madrass-180x200-cm <---- dra på skeidar og prøv den, det gjorde vi
Greia var at vi ville ha minst 180 cm og en som ikke var så myk at babyen ble for påvirket av våre bevegelser. Jeg merker ikke at sambo legger seg eller rører på seg på sin ende, han merker ikke at jeg stuper kråke i søvne. Vi hadde en grei seng fra før, men kjøpte ny fordi jeg er gravid og vi skal ha babyen der sammen med oss i perioder. SÅ fornøyd!! Virker som en Skeidar-selger nå, men er bare henrykt over sengen vi fikk i hus på
tirsdag