"Vi skal ha barn!"

M

Moderator Tonje

Guest
Er det en beskjed man er ekstra spent på å gi partneren sin så er det denne..
Hvordan fortalte du pappaen at du var gravid? Og hvordan reagerte han på nyheten?
 
Med nr.1 så ventet jeg på at han skulle bli ferdig hos legen, så gikk jeg inn på laboratoriet å tok en gtest for jeg hadde en slikk rar følelse. Så Den lyst vist positivt mot damene der. Når jeg var ferdig så ventet han på meg, og sa det til han på tur inn i heisen. Han ble sjokkert! Glemmer aldri uttrykket [emoji23]
Nr. 2 så tok jeg en hjemmetest, og ga den til han når jeg hadde svelges unna sjokket [emoji14]
Og nr.3 ga jeg han en svak test, han trodde ikke den var positiv, men når han studerte den litt til så så han 2 streker, så da ble han glad.
 
Kjøpte en liten bok som het pappa, men små fine dikt. Pakket den inn og ga den som en gave. Nei, du tuller fikk jeg med en gang. Så blei han kjempe glad.
 
Jeg pakket inn positiv test i kalendergave. Han tok den ikke helt, men fatta jo at det måtte være noe babygreier på gang[emoji6] han ble glad, men mer glad etter hvert som han fikk fordøyd det[emoji6]
 
Pakket inn i no julegavepapir og ba minste gi den til han. Han var sikker på at jeg kødda :dummy:
 
Han visste når eggløsning var, når mensen skulle komme og når jeg tok g-test. Så han var med hele veien og var selvsagt kjempeglad da vi endelig fikk positiv test.
 
51147888ceed2f62f557c3b7c3611c1f.heic

Han våknet opp til dette pakket inn[emoji173]️ Han ble kjempe glad og like våt i øynene som meg[emoji1]
 
Han visste jeg skulle teste meg, så jeg la meg inntil han på morningen etter jeg hadde testet meg og fortalte det <3
 
Fikk eldste på 4 til å si til han at minstemann skulle bli storebror [emoji173]. Han fikk sjokk...helt ubeskrivelig morsomt å se uttrykket hans [emoji23].
 
Tok testen på morningen julafta, skreiv 'Hei pappa!' Nede på magen, så når vi endelig fekk to min for oss sjøl då han skulle skifte til finklær trakk eg opp kjolen og bretta ned strømpebuksa litt.. . :smiley-bounce022
 
Fikk lillegutt på 18 mnd til å tegne en tegning, også skreiv jeg på «jeg skal bli storebror i september 2018» så gikk han til pappa og ga tegningen ❤️ Spurte om det var seriøst :p ble jo glad da men han tør ikke å glede seg pga sa i sommer. Så blir vel litt mer glede i mars tenker jeg når vi har passert 12 uker:)
 
Her hadde jeg hatt dårlig form en stund, men ikke turt å teste pga tidligere SA og EL-tester som ikke gav helt mening, kunne jo ikke være gravid tenkte jeg.
Måtte ta 3 tester inne på badet før jeg kom springende i glede ut til han som hadde laget meg frokost :):Heartred
Han ble overlykkelig og rørt:Heartred
Måtte pent ta bort salamien da hehe

20180222192208.jpeg 20180222192238.jpeg
 
Tok den sammen av mistanke. Siden ikke var planlagt reagerte med sinne og frustrasjon. Jeg gikk å la meg og lot han få tid alene. Dagen etter kom han å så sorry men han var i sjokk. Vi ringte jordmor og bestilte time da fikk jeg vite at han var glad og gleder seg. Og ut p se på utstyr og hva vi begge vil ha
 
Jeg gikk på do under middagen og tok testen, gikk så på badet til den var klar 3+. Gikk ut igjen sa ingenting før samboer reiste seg - ba han om å gå på badet! Han på 9 tror ikke noe på det og heller ikke han på 4. Så skal på TUL på tirsdag, så tenker dem blir overrasket av å se på bildene da! Mamma og pappa snakker sant!
 
Tok den mest for å avkrefte for å kunne ta et glass vin på kvelden. Mannen var på tur på jobb, og skjønte ingenting da jeg ropte fra badet at han måtte bli litt til for testen så ikke ut som den pleide. Hadde kastet bruksanvisningen og googlet febrilsk for å bekrefte at to streker alltid betyr det samme :laughing002
 
Jeg pakket inn selve testen og ga den til han når han kom hjem fra jobb. Han så på den og trodde ikke helt på det først. Han spurte om jeg tulla. Guttungen på 7 lurte fryktelig på hva det var i pakken som pappa fikk.
 
Back
Topp