Vi skal flytte

*Gullungene*

Forumet er livet
....og det føles VELDIG rart.
Er noe med dette at man snakker mye om en ting, og så plutselig skjer det.
At vi uansette skulle ha flyttet i 2012 (skolestart) har i grunn alltid vært et utgangspunkt, men nå skjer det altså i 2011.

Bryllupet ble flyttet fra 2012 - 2011, slik at det ikke skulle bli så mye stress med flytting + bryllup i 2012.
Nå ender vi opp med studieavsluttning for min del, bryllup og flytting på samme tid.

JEG ER SLIIIIITEN!!!!!

...ja, så tilbake til flyttingen.
Har bodd i Oslo i snart 8 år. Det å flytte nå er jeg spent på. I 2012 skal vi ta over gården min kjære kommer fra, men før den tid skal vi leie i 1 år. B har fått en jobb han ikke kan takke nei til - derfor blir det flytting nå.

Noen av dere som har flyttet fra en by til en annen etter mange år? Hvordan synes dere det var?

Kjenner jeg sitter med litt skrekkblandet fryd.

Så spennende. Selv flyttet jeg jo fra Oslo til Volda for snart åtte år siden, og har ikke angret - G og jeg bodde sammen i Oslo i to år før vi flyttet hit som han kommer fra.

Jeg flyttet jo fra Århus til Steinkjer i 2004 og kjente ikke en sjel her. Men det har gått veldig bra!

Vi flyttet i fjorvår, fra Trønderhovedstaden og tilbake til mer landlige omgivelser[:)] Bodde i byen i nesten 8 år, men det var deilig å flytte derifra. Har ikke angret i det hele tatt[:D]

Flyttet du fra Århus Olive? Det visste jeg ikke - jeg har jo vært masse i Århus før 2004.. vel, før 2002 egentlig, og har hatt en del venner der nede. 

Ja, det er vel bare å tenke positivt :)

*JLmamma* Hvor hart du fyttet?
(PM?)

ORIGINAL: lenemor

Flyttet du fra Århus Olive? Det visste jeg ikke - jeg har jo vært masse i Århus før 2004.. vel, før 2002 egentlig, og har hatt en del venner der nede. 

Bodde i Århus fra 1995-2004. Studerte der.

Back
Topp