Vi skal endelig hjem

ubeleilig

Gift med forumet
Hurra i morgen reiser vi hjem. Litt skrekkblandet fryd men tror det blir veldig godt. Gubben holder på å tørne å siden jeg har vært på sykehus i tre uker i morgen. Noel er akkurat to uker gammel og har nådd 34+4. Han kobles fra apne monitoren etterpå og skal være uten den i natt. Mest for at jeg skal venne meg til at han ikke har den.
Vi blir sendt hjem i Nat programmet som vil si at vi får hjemmebesøk fra en sykepleier fra ahus tre ganger i uka. Og han har fortsatt sonde siden han ikke klarer spise nok enda. Så blir oppfølgning av vekt og hvordan ting går. Jeg og lillegutt flytter nok ned på stua og blir der i ett par mnd til termindatoen tenker jeg. Mest for å ikke forstyrre han som skal på jobb og fordi nå som det blir så kaldt så kan vi ikke ha vinduet oppe på natta og da kreperer mannen.
Noel spiser mer og mer og har skjønt amminga mer nå. Han veiet 2155gram i morges. Resten av mål blir tatt i morgen.
Samt legesjekk og prøver. Så kan jeg endelig ta med meg babyen min hjem❤
 
Hurra,kan tenke det blir deilig å komme hjem :Heartred
 
Lykke til. Er helt fantastisk å komme seg hjem etter å ha vært for lenge på sykehus ❤
 
Åh, så gode nyheter! Det blir nok godt å komme hjem nå :)
 
Så herlig å høre :D

Det blir nok godt å komme hjem nå :Heartred
 
Hurra for dere begge! :) Kos deg med Noel, og de andre ungene.
 
Hurra! Blir godt for dere å komme hjem[emoji5] godt å høre at det går bra! Gleder meg til den dagen vi får reise hjem også [emoji5]
 
God tur hjem i dag! Tenker det blir godt å få være sammen hele familien med lille Noel :)
 
Takk, natta gikk bra. Han sov ved siden av meg hele tiden hønemor fikk sovet litt hun å. Nå er det legesjekk og papirarbeid så håper jeg vi får dra etter lunsj. Hørselstest ble tatt i går og godkjent.
 
Hjemme nå og det har gått i ett. Da sykepleiern spurte meg hvordan det føltes å dra hjem så lurte jeg på om det var lov å grine litt. ... det føles overveldende og bra og skummelt på en gang
 
Kjempe mye lykke til ..:)
 
Back
Topp