Vi skal bli 4!

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
En vakker dag. I går kom samboer hjem og fortalte at enda to av våre venner skal ha babyer. Så nå er egentlig hele omgangskretsen vår enten gravide eller har nylig fått barn. Jeg ble helt knust- igjen.

Men så sier han; får vi ikke til baby med ivf heller, så skaffer vi hund! (Har ønsket meg hund lenge, men det har vært plent nei!)

Så om vi ikke kan få til søsken til jenta vår så er det en slags trøst at vi kan ha noe å glede oss til likevel da :)
 
Så koselig at mannen har bestemt seg for at dere kan få hund. ♥

Sender deg en klem - det er så utrolig vondt når man egentlig ønsker å være glad på andres vegne, men så føles det så tomt i egen mage. :( :( :(
 
Takk for klemmen!
Ja, det er godt å ha et mål også. Eller kanskje en slutt på prøvingen. For meg er det en kjempebelastning, så jeg tror ikke det er bra for noen at vi prøver i evig tid.

Så nå er planen å prøve igjennom de offentlige forsøkene med ivf, lykkes vi ikke er det stopp. Da får vi være takknemlige for det vi har, også kjøpe oss hund :)
 
Jeg håper du lykkes med IVF, så får dere heller bli 5 etter hvert med en hund også ;)
 
Jeg håper du lykkes med IVF, så får dere heller bli 5 etter hvert med en hund også ;)

Ja, det hadde jo vært konge! Men jeg er usikker på om de tør å starte prosessen
med meg i det hele tatt. Jeg har hatt blodpropp 2 ganger og har protein s mangel. I tillegg er jeg veldig allergisk mot blodfortynnende, så det spørs. Men gyn mente at det var verdt å henvise ihvertfall.

Men håpe det må vi jo :)
 
Ja, det hadde jo vært konge! Men jeg er usikker på om de tør å starte prosessen
med meg i det hele tatt. Jeg har hatt blodpropp 2 ganger og har protein s mangel. I tillegg er jeg veldig allergisk mot blodfortynnende, så det spørs. Men gyn mente at det var verdt å henvise ihvertfall.

Men håpe det må vi jo :)

Jeg håper masse for deg. ♥
 
Kjempekoslig med hund, men håper dere kan få begge deler :)
 
Back
Topp