"vi sørger for rett markedspris"

blir provosert, for utleiemegleren er med på å presse leieprisene i stavanger oppover. Men det er vel sikkert slik det skal være...

ikke noe bedre litt uten for bergen heller! 11000kr for en 3 romsleilighet på 80 kvm. greit den er jo litt sentralt til, men er jo likevell 20 min til bergen sentrum:(

De kan jo fortsette å presse prisene, så ender de opp med å ikke få leid ut noe som helst..
Er helt merkelig hvor dyrt det skal være i storbyene. Syns det er dyrt her i Skien også, men kanksje ikke helt på linje med den førstnevnte, akkurat.. :P

Oppdatering: Tipset lokalavisen, sendte en mail.
I går ringte det en fyr, som ville skrive om det. Og han vil intervjue meg ang saken. HJELP! Huseieren har jo den avisen liksom. Hvordan snur jeg dette i min favør? Kan jo ikke akkurat gå ut med at jeg åpent er ute etter ny leilighet, før jeg har funnet noe nytt. For da begynner de jo å lete etter nye leieboere også.

Hvs er problemet med at huseier begynner jakten på ny leieboer? Det spiller da ingen rolle for deg.

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Hvs er problemet med at huseier begynner jakten på ny leieboer? Det spiller da ingen rolle for deg.

jeg har bare 1 mnd oppsigelse her jeg bor, og har sett etter leilighet selv siden mai, uten å enda ha fått noe. Så hvis de finner ny leietaker, står jeg uten et sted å bo. Og det er jo på et vis litt problematisk. Men kanskje en uvant problemstilling for din del?

Men de kan jo ikke si deg opp uten videre? Utleier må ha gode grunner for oppsigelse og at du er på utkikk etter annenleilighet er IKKE en slik grunn...

Hvis det er slik at husverten din kan si deg opp ene og alene fordi du ser etter ny leilighet så må jeg si at ja, det er en uvant problemstilling for både meg og de fleste andre som leier eller noen gang har leid husvære her i landet.

Back
Topp