Vi pusser opp soverommet

CFB

Februar 2014's Miss håndarbeid
Februar 2014 - Skjult forum
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Svigerfar er i gang med å male taket nå i kveld, og så skal det 2-3 strøk på alle veggene.
Men bør jeg egentlig sove der med det første? Noen som vet? Det gir jo en del avgasser når man maler. Det er ikke den butinox green room vi maler med heller. Jotun Lady Supreme tror jeg.

Er både balkongdør dør og vindu ut fra soverommet så blir jo luftet godt både når de maler og etterpå men ble litt usikker nå..

Hmm vet at malinga nå om dagen er veldig bra og gir lite farlige gasser men ble litt usikker i dette caset :-/ håper noen kan svare deg :)

Jeg hadde ikke sovet der, men vet det er forskjellige meninger om det. Jeg tålte ikke lukten engang forrige gang :p

Hmm vet at malinga nå om dagen er veldig bra og gir lite farlige gasser men ble litt usikker i dette caset :-/ håper noen kan svare deg :)
Ja de er vel ikke spesielt farlig de som er på markedet nå. Men det lukter jo en del i nymalte rom. Kan jo være luktesansen sørger for at jeg ikke kan flytte inn med det første uansett da, haha :)
I så fall har jo problemet løst seg selv. :D
Sist graviditet fikk jeg helt noia av enkelte lukter og måtte bare rømme rommet :)

Malerbutikken vår anbefalte å vente ei ukes tid :) vi pusser og opp soverom og mannen maler tak i kveld :D

Jeg hadde ikke sovet der, men vet det er forskjellige meninger om det. Jeg tålte ikke lukten engang forrige gang :p
Haha, nettopp det jeg skrev i forrige innlegget her. Kanskje luktesansen min løser problemet av seg selv :p
Ikke reagert på noen lukter foreløpig men gjorde det sist svangerskap.

Men hvis ikke, så er spm hvor lenge bør jeg, og ikke minst orker jeg å bli boende på et kaldt og trekkfullt gjesterom...

Ja de er vel ikke spesielt farlig de som er på markedet nå. Men det lukter jo en del i nymalte rom. Kan jo være luktesansen sørger for at jeg ikke kan flytte inn med det første uansett da, haha :)
I så fall har jo problemet løst seg selv. :D
Sist graviditet fikk jeg helt noia av enkelte lukter og måtte bare rømme rommet :)
Hihi ja sånn var jeg også forrige svangerskap ! Jeg var helt vill på lukter og brakk meg en hau av ganger pga lukter I et rom *ler*

Malerbutikken vår anbefalte å vente ei ukes tid :) vi pusser og opp soverom og mannen maler tak i kveld :D
Okei, er det samme maling dere bruker da? 1 uke kan jeg leve med :)
Skal jo uansett legges varmefolie og golv etter de har malt så går gjerne en ekstra uke uansett.

Hihi ja sånn var jeg også forrige svangerskap ! Jeg var helt vill på lukter og brakk meg en hau av ganger pga lukter I et rom *ler*

Usj, håper jeg ikke blir like var for lukter denne gangen. Var slitsomt.
Verste var faktisk lukten av champinjong. Og jeg digger champinjong og sopp generelt sånn ellers i livet :D

Usj, håper jeg ikke blir like var for lukter denne gangen. Var slitsomt.
Verste var faktisk lukten av champinjong. Og jeg digger champinjong og sopp generelt sånn ellers i livet :D
Verste var kylling her , og jeg som elsker kylling til vanlig !
Håper jeg slipper å få den intense luktesansen denne gangen, har ikke reagert no enda, så krysser alt jeg har !

Back
Topp