Vi prøver

6dpo og idag kom blødningen :confused: Tror jeg må bestille legetime og finne ut av dette. Kanskje det er noe hormonelt som påvirker prøvingen..?
 
8dpo nå, og blødningen som kom 6dpo varte ikke. Kun litt spotting den ene gangen, kanskje det var festeblødning likevel? :wideyed: de forrige gangene har blødningen vart over flere dager så er jo lov å håpe iallefall! Er også øm i korsryggen, liksom sliten uten å ha gjort noe. Kjøpte inn tidlig-tester idag som jeg tenker ta lørdag eller søndag. Mandag er ikm så da burde de slå ut hvis det er noe :happy:
 
8dpo nå, og blødningen som kom 6dpo varte ikke. Kun litt spotting den ene gangen, kanskje det var festeblødning likevel? :wideyed: de forrige gangene har blødningen vart over flere dager så er jo lov å håpe iallefall! Er også øm i korsryggen, liksom sliten uten å ha gjort noe. Kjøpte inn tidlig-tester idag som jeg tenker ta lørdag eller søndag. Mandag er ikm så da burde de slå ut hvis det er noe :happy:
Kjempespennende! Høres ut som det kan ha vært en festeblødning. Krysser fingrene for deg.
 
8dpo nå, og blødningen som kom 6dpo varte ikke. Kun litt spotting den ene gangen, kanskje det var festeblødning likevel? :wideyed: de forrige gangene har blødningen vart over flere dager så er jo lov å håpe iallefall! Er også øm i korsryggen, liksom sliten uten å ha gjort noe. Kjøpte inn tidlig-tester idag som jeg tenker ta lørdag eller søndag. Mandag er ikm så da burde de slå ut hvis det er noe :happy:
Krysser fingrene for festeblødning :D
 
Spotter litt idag og. Vondt i korsryggen og stikking ved eggstokkene. Ilinger nedover lårene og generelt slapp, så prøver å forberede meg på at tr sikkert kommer, og sannsynligvis før ikm. Blir tullete av dette :eek:
 
:smiley-angry016Blendahvit! 11dpo idag og tidligtest så da er det nok ingen spire. Begynne å forberede seg på tr da..
 

Vedlegg

  • 40D420CB-695E-4DD5-8D0D-9A4BEBA52F8F.jpeg
    40D420CB-695E-4DD5-8D0D-9A4BEBA52F8F.jpeg
    14,1 KB · Visninger: 40
Idag kom tr. Tror jeg. Forstår meg ikke på blødningene mine lengre. Blør en del, men ulikt slik tr har vært før, heller ikke smerter. Skal få bestilt legetime, føler noe må være galt når syklusen plutselig er så annerledes..
 
Idag kom tr. Tror jeg. Forstår meg ikke på blødningene mine lengre. Blør en del, men ulikt slik tr har vært før, heller ikke smerter. Skal få bestilt legetime, føler noe må være galt når syklusen plutselig er så annerledes..
Kanskje det kan være en festeblødning? Eller blør det før mye til det?
 
Tviler på det er festeblødning, det trodde jeg at jeg hadde forrige onsdag :confused: Skjønner ingenting, og jeg tror ikke det er tr heller. Har ikke blødd mer siden igår formiddag. Og idag er ikm, har aldri hatt sykluser på mer enn 28 dager før, og alltid tr på plass på morgenen. :wideyed:
 
Ikke noe mer blødning i løpet av dagen. Stikking I venstre eggstokk (?), i allefall på den siden, men aner ikke hvordan eggstokkene kjennes ut, har aldri hatt det før... vondt i korsrygg.. Kjenner at håpet er der, for at det er en liten spire :dummy:
Er på kurs med jobben, men hotellovernatting til i morgen, så får ikke testet nå. Men er det sjans for postitiv test nå, når den var negativ på søndag (11dpo) :confused004
Blir gal av dette prøvelivet! :schocked028
 
Last edited:
Ikke noe mer blødning i løpet av dagen. Stikking I venstre eggstokk (?), i allefall på den siden, men aner ikke hvordan eggstokkene kjennes ut, har aldri hatt det før... vondt i korsrygg.. Kjenner at håpet er der, for at det er en liten spire :dummy:
Er på kurs med jobben, men hotellovernatting til i morgen, så får ikke testet nå. Men er det sjans for postitiv test nå, når den var negativ på søndag (11dpo) :confused004
Blir gal av dette prøvelivet! :schocked028
Ja, det er jo ikke sikkert spira hadde festet seg på søndag, så du kan jo få positiv nå. Du kan jo teste når du kommer hjem?
 
Legetime idag. Legen mente mellomblødningene skyldes endringer i østrogenmengde pga alderen min... men mente ikke at det burde ha innvirkning på fertiliteten likevel. Fikk uansett satt opp ny time til høsten, har det ikke skjedd noe til da henviser h*n til utredning for infertilitet. Fikk beskjed om å slappe av og ikke stresse med å bli gravid, da det kan gjøre det vanskeligere. Lettere sagt enn gjort! Stresse med å ikke stresse :wtf:
Æsj, føler meg så alene i dette. Det skulle gått an å bytte på å kjenne det på kroppen :cool:
 
Har ikke orket prøvestresset denne pp. Ifølge Flo var eggløsning på torsdag, men la aksjer kun på mandag denne uken. Idag kom det litt spotting. Har ikke testet så aner ikke, men tipper det er lav sjanse denne pp pga manglende aksjer :cool01
 
Back
Topp