Vi prøver på en torsdagsprat

lenemor

Forumet er livet
Her øspøser det i dag igjen - det er rart, vi har gått fra fineste sommerværet til rene regntiden...

Ungene er nå levert i barnehagen, og jeg sitter og koser meg med frokost og kaffe. Har time på legevakten klokka 11:45, for etter seks dager på penicilin er kulen på benet mitt like stor og øm - og fastlegen min hadde ingen timer før uti juli

I dag har jeg ingen som helst planer - tar en handletur når jeg først er nede i sentrum - i dag må vi ha noe fisk til middag synes jeg, så jeg må kikke litt på oppskrifter og se om jeg finner noe som frister - det blir mye det samme her og jeg blir litt lei

Hva gjør dere i dag da?

Huff da lenemor den kulen høres ikke god ut, håper de finner ut av det på legevakta.
Synd fastlegen ikke har tid til sinne pasienter, Forje legen vi hadde var også som 4-3 uker får man fikk time. Hun vi har nå har ventetid på 1-2 dager. Hvis det ikke er noe som haster da.
I dag er det jobbing , chr er levert i barnehagen. er sol men er veldig mørke skyer. Så det begynner nok å renge snart her også.
Til middag blir det hjemmelaget pizza.

Ønsker alle en super dag.

Pizza høres godt ut - jeg er litt for glad i pizza tror jeg emoticon

Vanligvis må man ikke vente så lenge på time altså, jeg vet at legen min skal ha ferie nå et par-tre uker, så det er derfor - men det er ikke noe problem når man får time så fort hos legevakten da... jeg regner med at de tar noe blodprøver og sånt i dag - håper IKKE jeg må opp på sykehuset for noe undersøkelser, men man vet aldri

Lykke til hos legen, Lenemor:)

Jeg har vært på Nav for å søke om ny periode med overgangsstønad. Laaang ventetid og alle sier forskjellig.. Ordner seg vel til slutt. Fikk i hvertfall søkt.

I ettermiddag skal vi spise middag hos oldemor sammen med bestemor:)

Håper de finner ut av det med kulen , lenemor :)

Jeg er på jobb jeg, skal til pers etter lunsj nå, men måtte bare innom og snike:)
har besøk av svigers, så ungene er hjemme med de i dag.

Ha en flott dag videre:)

Heisann på gressklipperens dag!! =)

Lykke til hos doktorn Lenemor!! Håper de finner ut av det!

Idag synes jeg at jeg har vært flink! Har syklet med barna til barnehagen! Isabell i sykkelvognen og Olive syklet selv! Det er ca 5 km, så er jo ett stykke!

Så har jeg vært å levert boka jeg brukte til eksamen, og snart skal jeg over til naboen å hjelpe han med sommersveisen! Før jeg henter barna igjen!

Til middag blir det kjøttkaker i brun saus med poteter og grønnsaker!! Namnam!!!!!!!

Ha en super duper dag! ;)

Idag synes jeg at jeg har vært flink! Har syklet med barna til barnehagen! Isabell i sykkelvognen og Olive syklet selv! Det er ca 5 km, så er jo ett stykke!

----------
 Har også øvet meg i maaaaange år...

Her har jeg sortert alle mine klær uten å ta i det. Bare satt i godstolen mens jeg dirigerte min mor. Utrolig hva man får gjort når man er sykmeldt med assistent!

Ellers ville jeg, hvis jeg var lege, skjært opp kulen til lenemor og klemt ut en masse verk. Er nemlig litt rar og er veldig facinert av sånt. Er litt pirkete og apekatte-aktig av meg.

Ellers er formen stigende etter jeg skjønte at hvile var en bra ting.

Du får komme hit med skalpellen, Olive, du kan vel sykle emoticon ... legen er nemlig enig med deg at her skal det ikke spises piller men skjæres - han sender en rekvisisjon til sykehuset her i dag - og så er det bare å vente på innkalling.. det kan jo ta en stund, så det er bare å venne seg til å ha den der...

Her blir det pangaia (heter den det, den hvite fisken?) med indisk saus, grønnsaker og nanbrød i dag...

Jeg vil også bli med Olive!!!! Hørtes spennende ut!

Nå ser vi Poppe Pet..(postmann pat)  Solveig og Aslak er helt oppslukt! De har hoppet i senga vår. Praktisk når jeg har barbert leggene.. skal på trening senere i dag! ZUMBA!!! yeeeey.. Nå når det viser seg at det ikke var prolaps likevel, så får jeg gjøre slike kjekke ting igjen! Gleder meg! Skal gå sammen med en kollega.

Var hos legen i dag, og har ikke fått ny sykemelding! Åh endelig kunne fungere skikkelig. Dovner fortsatt vekk i fingrene og fjeset, men det er ikke noe alvorlig mener de.

Jeg har hatt stor ryddesjau på jobb både i går ettermiddag og i formiddag..! Fått ordna masse på avd.kjøkken og lager.. Deilig! Skulle bare ønske at jeg hadde den samme iveren hjemme.. emoticon
Hjemme så har vi ikke gjort så mye.. Maren måtte hentes pga 2 diarèbleier på en halvtime.. Har ikke hatt noenting etterpå.. emoticon Men det er nå typisk det.. Hehe.. Så blir hjemmedag på henne i morgen! Vi leide Ronja Røverdatter på biblioteket her på onsdag, men Sindre ville heller prøve spillet vi lånte! Sofie eller hva det var.. Dataspill med bokstavlek og klokke og penger osv.. Han digga det iallefall.. 
I morgen er det tidligvakt før helg.. Blir fint det..!

Back
Topp