lenemor
Forumet er livet
Her øspøser det i dag igjen - det er rart, vi har gått fra fineste sommerværet til rene regntiden...
Ungene er nå levert i barnehagen, og jeg sitter og koser meg med frokost og kaffe. Har time på legevakten klokka 11:45, for etter seks dager på penicilin er kulen på benet mitt like stor og øm - og fastlegen min hadde ingen timer før uti juli
I dag har jeg ingen som helst planer - tar en handletur når jeg først er nede i sentrum - i dag må vi ha noe fisk til middag synes jeg, så jeg må kikke litt på oppskrifter og se om jeg finner noe som frister - det blir mye det samme her og jeg blir litt lei
Hva gjør dere i dag da?
Ungene er nå levert i barnehagen, og jeg sitter og koser meg med frokost og kaffe. Har time på legevakten klokka 11:45, for etter seks dager på penicilin er kulen på benet mitt like stor og øm - og fastlegen min hadde ingen timer før uti juli
I dag har jeg ingen som helst planer - tar en handletur når jeg først er nede i sentrum - i dag må vi ha noe fisk til middag synes jeg, så jeg må kikke litt på oppskrifter og se om jeg finner noe som frister - det blir mye det samme her og jeg blir litt lei
Hva gjør dere i dag da?
... legen er nemlig enig med deg at her skal det ikke spises piller men skjæres - han sender en rekvisisjon til sykehuset her i dag - og så er det bare å vente på innkalling.. det kan jo ta en stund, så det er bare å venne seg til å ha den der... 
Men det er nå typisk det.. Hehe.. Så blir hjemmedag på henne i morgen! Vi leide Ronja Røverdatter på biblioteket her på onsdag, men Sindre ville heller prøve spillet vi lånte! Sofie eller hva det var.. Dataspill med bokstavlek og klokke og penger osv.. Han digga det iallefall..