Vi prøver igjen...

Sol1980

Blir kjent med forumet
Etter å ha prøvd å bli gravid i flere år, endte min første gravidited i en spontanabort i Januar.
Jeg rakk å kjenne gleden i en uke, så var det slutt etter 5+2

I dag tidlig fikk jeg igjen en postiv test, helt utrolig, nesten så jeg ikke kan tro det.
Når man har sliti så lenge, og så plutselig faktisk klarer å få to positive tester på ett halvt år, det er ikke til å tro!

Har ikke helt telling på sist mens, da jeg har prøvd å "slappe av", "ta det med ro" og "ta det som det kommer" ser ut til å fungert, men minuset er da at man ikke vet med sikkerthet xsmile5

Men jeg HÅPER jeg kan få lov til å være her inne, og glede meg over den bitte-bitte-bitte lille spiren som faktisk sitter i magen min.
HOLD UT lille spire!!!

Tror jeg er 4+1 i dag

Helt i starten, bare såvidt begynt, men nok til å faktisk slå ut på en billig test.
I morgen tidlig skal Clear Blue testen til pers!!!

Må bare få det ut, vi skal prøve å holde det hemmelig litt, så da får jeg henge her, og plage dere med det ;)

Fler her som er slitere og som endelig har fått positiv test? :)

Så moro! Gratulerer så masse og velkommen hit! :-)

Så morro:) Gratulerer så mye:)

Vi har egentlig ikke slitt med å bli gravid,(virker som jeg er ekstremt fruktbar), men jeg har slitt med å holde på de.
Mistet første gang sommern-13, så i okt-13, ex.u i okt-14, og sa/kjemisk april-15... Så jeg ble gravid igjen på første forsøk etter siste kjemiske/sa.. Så nå krysser vi fingrene for at spiren holder seg der den skal:) er 4+5 i dag:)

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg:)

Gratulerer og velkommen!:)

Gratulerer

Gratulere så mye!!:):) Kysser fingrene for at det går bra denne gang!

Har ikke hatt problemer med å bli gravid men har hatt en MA i uke 10 og en SA i uke 7.
Så merker jeg er litt nervøs men prøver å holde roen!:happy: Er nå gravid i uke 6+4 går på klexane og lutinus så er litt hjelp der❤️

Lykke til og håper alt går bra denne gang for deg ❤️

Hjelper litt å henge her, prate litt, følge med på dere andre, se hva som skjer og prate om det som skjer :)
Håper ventetiden går litt fortere da! :D

Jeg er så redd for at jeg skal miste rundt uke 5 igjen, slik som sist, så det er det eneste jeg tenker på nå, at jeg håper det sitter til etter de 5 ukene....ikke for at noe er sikkert etter det, men det er første milepælen min... :)

Dagene går saaaaaakte....teller timer nesten :P

Back
Topp